*zucht*
Ik ben spraakloos
De Ram dinsdagmorgen (09/03/2010) binnengebracht bij de invoerder van mijn installateur. Dit was bij LPG Techniek Vanmeenen te Eeklo.
Gisterenavond /11/03/2010) mocht ik hem terug gaan ophalen.
Toen ik eraan kwam stuurden ze mij naar de parking achter het pand, hij zou daar klaarstaan.
Ik kijk een gauw onder de motorkap, en loop toch maar eens snel rond de auto om te kijken of alles in orde is,
EN JA HOOR, EEN DIKKE VETTE DEUK AAN DE PASSAGIERSKANT!!!! :evil:
Ik dus al halfkokend terug naar binnen : "Jonges, kom is kijken"
Natuurlijk wist niemand van iets, maar na wat discusie zeiden ze toe dat ik de herstellingskosten op hun mocht verhalen. Ik heb dat dan ff op papier laten zetten en ben vertrokken.
De LPG Tank was knoerleeg, dus eerste beste LPG tankstation laat ik hem volgooien met LPG en rijd verder.
Op het eerste zicht leek het probleem opgelost, hij trok een stuk beter op, geen verschil meer merkbaar tussen benzine/gas.
Maar toen ik na 80km rijden in Mechelen terug van de autosnelweg reed en optrok, ja hoor, terug hetzelfde probleem
Dus het is weer eens een stukje beter maar nog steeds niet opgelost.
Maar goed, ik kom thuis en kijk even naar men kilometerstand en

, WAT?? 420km mee gereden in die 3 dagen tijd (zonder de km's van Eeklo terug naar mij thuis gerekend uiteraard)!!!
Maar goed dat ik in de MyGig een tracklog gestart was toen ik hem dinsdag achterliet (je weet maar nooit

), dus ik ff die tracklog gaan ontleden.
Nu bleek dat ze met de wagen
naar het Falconplein te Antwerpen geweest waren!!! Er is mij verteld dat een technieker de wagen mee naar huis had, zodat er een flink eindje mee gereden was en ze 'met zekerheid konden zeggen dat het probleem opgelost was', en daar was ik ook mee akkoord. Maar volgens mij is deze technieker die avond gewoon 'een goei pint' gaan drinken in Antwerpen, leuk, ff gaan opscheppen met mijn Dodge

Ik was dus compleet over de rooie, zij zitten mijn auto ff voor prive-doeleinden te gebruiken te misbruiken, waarbij ze waarschijnlijk die beschadiging opgelopen hebben in antwerpen (kleine straatjes, grote dodge, bestuurder die de wagen niet kent), en dan is godverdomme het eigenlijke probleem niet eens opgelost!!!
Is het nu echt al niet meer mogelijk om een wagen in goed vertrouwen achter te laten bij een garagist???
Stelletje klungels!
goed, dat deed ff deugd
Ik vermeld hier ook bewust de naam van deze klojo's. Ik vind dat het geweten mag zijn als een garage misbruik maakt van klanten die hun wagen in goed vertrouwen achterlaten.