Het is nu di jun 17, 2025 17:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 20:56 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 09, 2009 16:13
Berichten: 298
Je zou mischien Prins zelf kunnen contacteren? Het is hun product. En daar je verhaal doen? Dat je inbouwer alle opties heeft gebruikt en of hun mischien willen kijken of er ergens iets fout zit?

Dan gooi je bij je inbouwer geen ramen in. En komen ze mischien wel met een modificatie of een aanwijzing.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 21:12 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Solid schreef:
Je zou mischien Prins zelf kunnen contacteren? Het is hun product. En daar je verhaal doen? Dat je inbouwer alle opties heeft gebruikt en of hun mischien willen kijken of er ergens iets fout zit?

Dan gooi je bij je inbouwer geen ramen in. En komen ze mischien wel met een modificatie of een aanwijzing.


En dan krijg je de sofware van mijn pickup, want die hebben
ze daar als testauto gebruikt :P

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do maart 04, 2010 14:01 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo sep 16, 2009 13:11
Berichten: 120
Heb een mailtje naar Prins gestuurd gisteren en vandaag reeds antwoord (chapeau voor Prins).
Zij zeggen dat het probleem wat ik beschrijf geen gekend probleem is bij hun installatie op mijn Ram.
Natuurlijk op voorwaarde dat de juiste onderdelen gebruikt zijn (verdamper 8mm, grote gaskraan aan de tank) en het systeem goed afgesteld is.

Verder zijden ze dat als het probleem niet opgeslost raakte, normaalgezien mijn installateur met hun importeur (AGS in Olen) contact moet opnemen. Als ze ook bij AGS geen oplossing vinden kan er een afspraak geregeld worden bij Prins in Eindhoven om het probleem ten gronde uit te zoeken.

Ik heb dat dus aan mijn installateur laten weten, met de boodschap dat ik toch eens graag bij AGS zou langsrijden (is vlak bij mij thuis) en kijken wat zij te zeggen hebben.
Nu maar afwachten wat zijn antwoord is.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do maart 04, 2010 23:02 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Alles dus is goe nakijken volgens Prince zelf gezegd heeft van de zeker te gebruiken onderdelen. Helpt dit dan nog niet, wat me zou verbazen eigenlijk, is je enige kans dus iidd naar Prince zelf gaan en wordt het probleem hopelijk gevonden en opgelost.

Succes ermee :!:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 1:15 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 21, 2009 17:26
Berichten: 624
Woonplaats: Herten (NL) Jeroen....
Ben benieuwd of ze het met een verdamper opgelost krijgen. Nieuwe model Hemi heeft gewoon een enorm hoog piek verbruik onder bepaalde omstandigheden.

Ik ben zeer tevreden met de ombouw naar een dubbele verdamper en dubbele LPG leiding setup. Koud weer, bijna lege LPG tank of volgas een kickdown maakt allemaal niks meer uit :-)

_________________
Jeroen...

Dodge Rules....
'14 Dodge 5.7L hemi CC (Granite Crystal Metalic)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 12:31 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo sep 16, 2009 13:11
Berichten: 120
Heb net telefoon gehad van de installateur.
Ze willen dat ik de wagen binnenbreng voor 'een weekje'
:roll:
Hopelijk is het daarna eindelijk opgelost...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 18:02 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 30, 2009 22:12
Berichten: 1554
een weekje :shock: :shock: da's beter als heel lang
Ik hoop echt voor je dat het opgelost wordt.

_________________
groeten Alex
......................_____
.........________//__{\_____
,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 19:14 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Had al nagevraagd aan mijn gasboer en die zei dat de vele problemen
ontstaan doordat sommigen te kleine leidingen gebruiken en hij dus
te weinig gas krijgt op momenten dat je het nodig hebt of bij kickdown :wink:

Zijn geinstalleerde modellen zoals de mijne rijden allemaal zonder problemen.
Dacht dat de diameter van de leidingen 10 mm was als ik me niet vergis :roll:

Check mss is welke dikte uw leidingen hebben :wink:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 05, 2010 19:20 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
8 mm

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 10:49 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo sep 16, 2009 13:11
Berichten: 120
*zucht*
Ik ben spraakloos :evil:

De Ram dinsdagmorgen (09/03/2010) binnengebracht bij de invoerder van mijn installateur. Dit was bij LPG Techniek Vanmeenen te Eeklo.
Gisterenavond /11/03/2010) mocht ik hem terug gaan ophalen.
Toen ik eraan kwam stuurden ze mij naar de parking achter het pand, hij zou daar klaarstaan.
Ik kijk een gauw onder de motorkap, en loop toch maar eens snel rond de auto om te kijken of alles in orde is, EN JA HOOR, EEN DIKKE VETTE DEUK AAN DE PASSAGIERSKANT!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik dus al halfkokend terug naar binnen : "Jonges, kom is kijken"
Natuurlijk wist niemand van iets, maar na wat discusie zeiden ze toe dat ik de herstellingskosten op hun mocht verhalen. Ik heb dat dan ff op papier laten zetten en ben vertrokken.

De LPG Tank was knoerleeg, dus eerste beste LPG tankstation laat ik hem volgooien met LPG en rijd verder.
Op het eerste zicht leek het probleem opgelost, hij trok een stuk beter op, geen verschil meer merkbaar tussen benzine/gas.
Maar toen ik na 80km rijden in Mechelen terug van de autosnelweg reed en optrok, ja hoor, terug hetzelfde probleem :evil: :evil: :evil:
Dus het is weer eens een stukje beter maar nog steeds niet opgelost.

Maar goed, ik kom thuis en kijk even naar men kilometerstand en :shock: , WAT?? 420km mee gereden in die 3 dagen tijd (zonder de km's van Eeklo terug naar mij thuis gerekend uiteraard)!!!
Maar goed dat ik in de MyGig een tracklog gestart was toen ik hem dinsdag achterliet (je weet maar nooit :roll: ), dus ik ff die tracklog gaan ontleden.
Nu bleek dat ze met de wagen naar het Falconplein te Antwerpen geweest waren!!! Er is mij verteld dat een technieker de wagen mee naar huis had, zodat er een flink eindje mee gereden was en ze 'met zekerheid konden zeggen dat het probleem opgelost was', en daar was ik ook mee akkoord. Maar volgens mij is deze technieker die avond gewoon 'een goei pint' gaan drinken in Antwerpen, leuk, ff gaan opscheppen met mijn Dodge :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik was dus compleet over de rooie, zij zitten mijn auto ff voor prive-doeleinden te gebruiken te misbruiken, waarbij ze waarschijnlijk die beschadiging opgelopen hebben in antwerpen (kleine straatjes, grote dodge, bestuurder die de wagen niet kent), en dan is godverdomme het eigenlijke probleem niet eens opgelost!!!

Is het nu echt al niet meer mogelijk om een wagen in goed vertrouwen achter te laten bij een garagist???
Stelletje klungels!

goed, dat deed ff deugd :x
Ik vermeld hier ook bewust de naam van deze klojo's. Ik vind dat het geweten mag zijn als een garage misbruik maakt van klanten die hun wagen in goed vertrouwen achterlaten.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 11:40 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 09, 2010 22:50
Berichten: 444
Woonplaats: Lopik
420 km gereden :shock:
Bel dan eerst de klant of ie ermee akkoord gaat..
Doen wij ook altijd..

_________________
Kevin...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 11:52 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
dit is e gek voor woorden :!: man ow man wat zo ik woest zijn :twisted: het is echt triest dat ze dit flikken met een truck van een klant :!: :evil:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 12:08 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo sep 16, 2009 13:11
Berichten: 120
hemiram schreef:
dit is e gek voor woorden :!: man ow man wat zo ik woest zijn :twisted: het is echt triest dat ze dit flikken met een truck van een klant :!: :evil:


IDD, ik durf niet te denken hoe het gelopen zou zijn als ik pas vanmorgen of dit weekend de schade gezien had... probeer het dan nog maar is op hun te verhalen...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 12:13 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 09, 2010 22:50
Berichten: 444
Woonplaats: Lopik
Inderdaad..
Wees blij dat je het gezien hebt..
Gelijk even een rekening mee sturen voor het tanken..
Das ze 100 of 200 km rijden prima..
Maar geen 420 KM

_________________
Kevin...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 12, 2010 13:58 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo sep 16, 2009 13:11
Berichten: 120
Probleem met de LPG was overigens volgens hun te wijten aan het feit dat de injecteurs te koud werden.
De verdamper blijft mooi op temperatuur maar bij de injecteurs zou het te hard afkoelen met als gevolg dat de LPG terug vloeibaar wordt en niet goed ontbrand.
Om dat op te lossen hebben ze de verdamper in serie tussen het koelwatercircuit geplaatst i.p.v. parallel, dus nu MOET het water door de verdamper met als gevolg dat deze warmer wordt. Verder hebben ze alle leidingen uit de rijwind gelegd en isolatie errond gedaan.
Het is nu dus veel beter maar nog steeds niet helemaal opgelost...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling