Slow schreef:
Wow!
Je hebt er nogal verstand van... Heb je ervaring met die lockpick?
Heb je zelf de allgig? Heeft die de zelfde features als de lockpick of zijn er wezenlijke verschillen in kunnen?
Ik heb de werking aardig uitgezocht tijdens het ombouwen van us/Canada naar Europa. Er draait een unix operating systeem op(QNX4) waar ik redelijk mee overweg kan-:)
De Lockpick is bijna gelijk aan de Allgig. Lockpick ondersteund twee camera inputs via de achteruit rij camera video in, de Allgig maar 1tje waardoor je zonder extra schakelaars geen frontcam kunt installeren. Ik heb zelf nog geen Allgig (staat nog op de wenslijst) en gebruik sinds mei 2009 de Lockpick. Ik gebruik vooral de navigatie input tijdens het rijden en af en toe een dvdtje tijdens het file rijden.
Slow schreef:
Bedankt voor de link met de upgrade firmware. Zijn er toevallig ook NAV software/updates te vinden ergens?
Er is een Europese kaart update te koop via de Dodge dealers(kaart materiaal van Q2 2008) iets van 200 euro. Moet worden besteld op VIN nummer en er zit dan een installatie code bij die alleen werkt op jou VIN nummer.
Indien je niet wilt betalen kun je de radio uitbouwen en de harddisk eruit halen en dan handmatig het navigatie gedeelte updaten(met de harddisk aan
gesloten op een QNX PC). Is relatief veel werk en nu kaart updates sinds november 2009 ook voor Europa officieel te koop zijn overbodig geworden.
Slow schreef:
Alle pointers die je nog evt hebt zijn welcome. Ik moet mijn Mygig nog ontdekken en volgende week die van mijn broer. Die
krijgt een Jeep GC srt. Werkt de lockpick daar overgens wel? Die heeft toch niet die Alpine setup?
MyGIG heeft een slechte bedienings interface zodra je gebruikmaak van de geavenceerde opties, maar kwa functies is hij echt super. Bijvoorbeeld radio luisteren op headset1, dvd afspelen op VES scherm met geluid op headset2, mp3 afspelen op de speakers, navigeren en gebruik maken van de carkit functie werk gewoon