Caprice89 schreef:
Ok, wat jullie betreft is dus de kogel door de kerk. Je kunt inderdaad beter zelf aan de bal blijven, i.p.v. afhankelijk opstellen van anderen,
zeker als dat een (r)overheidsinstantie is.
Evengoed zal het geen eenvoudige beslissing geweest zijn. Je had vast andere plannen voor Kerst 2012.
Maar wat gebeurt er met de ranch zelf? Is het eigendom? En alle auto's die er (sommige ter decoratie) staan?
Kun je nog hulp uit Nederland gebruiken? Ik zou zo niet weten wat ik kan doen, maar niet geschoten is altijd mis.
Bedankt voor je aanbod

en we krijgen heel veel positieve reacties en mensen die willen helpen, zijn we erg blij mee. De auto's zijn allemaal in de verkoop en het meeste is al verkocht en veel is naar de sloop gegaan, dit soort plaatjes doet mij veel pijn

Maar wat moet je anders, huis met sloop is slecht te verkopen, denk dat ik over 2 weken leeg ben. Truck met trailer is ook al verkocht, veel geld aan verloren, net allemaal nieuw gekocht, maar weg is weg. Huis en grond staat sinds een paar dagen in de verkoop, de markt is goed hier dus zal wel snel verkopen (hopen we). Een positieve noot is dat we schuldenvrij zijn en dat we met meer geld vertrekken dan dat we gekomen zijn, dus we hebben het denk ik goed gedaan.
Als je niet verkochte dingen zou moeten opslaan. Ik heb nog een fabriek staan in SC met voldoende ruimte (55.000 m2)