Het is nu za jul 05, 2025 16:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 1:22 
Pro Trucker

qc1500 schreef:
@ Hans en Bianca. Mooi stulpie gaan zoeken en mooi ranchie beginnen met camperplaatsen, komen we wel ff helpen en camperen.

Van sommige kom je nooit af :D Maar Dick, jij en anderen zijn straks natuurlijk welkom als je in de buurt bent, wel gevulde koeken meenemen, verrek dat hoeft dan niet meer :laughing6:

Ondanks dat wat topics was uit de hand lopen wens ik iedereen een geweldig 2013 toe, gezondheid en goede zaken :wink: Groeten Hans en Bianca.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 9:39 
Trucker

texas boy schreef:
... wens ik iedereen een geweldig 2013 toe, gezondheid en goede zaken :wink: Groeten Hans en Bianca.

Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Goede gezondheid en goede zaken! Maak er wat van (daar twijfel ik niet over).

'65 Ford Mustang
'59 DeSoto

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 11:11 
Heavy Trucker

Hans en Bianca,
Wij wensen jullie het allerbeste toe en hopen dat alles snel weer op zijn pootjes komt.
We hopen ook dat het nieuwe jaar voor jullie een top jaar wordt en dat jullie gezond en gelukkig verder kunnen werken en leven in Spanje.

Gelukkig 2013 en zoals Dick al zei, kunnen we met onze Airstream wel eens komen camperen bij Holland Rancho als dat mag he.
Sterkte mensen ! ! !

Groetjes
Karel, Gerda en Kirsten
:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 14:31 
Pro Trucker

charleydodge0001 schreef:
Gelukkig 2013 en zoals Dick al zei, kunnen we met onze Airstream wel eens komen camperen bij Holland Rancho als dat mag he.
Sterkte mensen ! ! !
:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:

Zou mooi zijn, we zoeken in ieder geval iets met een stuk grond, heb veel liever een oud huis met grond dan een nieuw huis met een zwembad. Probeer nu onze airstream te verkopen, zal deze missen, was na het huis het eerste wat we kochten.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 18:04 
Trucker

Hoi Hans en Bianca,

Wat een naar bericht om te lezen, jullie leefden toch het leven dat veel van ons ook wel zouden willen hebben (waaronder ondergetekende).
Ik kan me wel voorstellen dat de onzekerheid op een gegeven moment wel genoeg is en dat jullie besloten hebben niet te gaan afwachten maar
iets nieuws gaan beginnen in Spanje, ook daar is moed voor nodig! En ook goed trouwens om te lezen dat we straks nog steeds van het meerendeel van jullie diensten (en misschien wel alles) gebruik kunnen blijven maken.

Ik prijs me in ieder geval gelukkig dat ik jullie toko in het echt heb mogen zien én dat ik nog kon verzamelen afgelopen maand. Volgende week de spulletjes ophalen
in Lelystad en dan snel op de F250 monteren zodat ie klaar is voor als de echt grote zending aankomt over twee weken!

Veel geluk in 2013 maar dat komt vast goed (van mij ben je i.i.g. nog niet af, ga nog vele klassiekers importeren - elke USA vakantie 1)!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 18:09 
Trucker

Erg jammer dit allemaal, meningen zijn 1 ding, maar dit is hele andere koek..

Ook ik ben een van de tevreden klanten van Hans en Bianca, niemand kon mij voor dit geld het motorblok laten verschepen + de goede service, oké, wat vertraging, maar kreeg wel direct reactie van Hans of Bianca, terwijl zij er niet eens iets aan konden doen! Mijn blok en ik zijn jullie erg dankbaar!

Ik wens jullie heel veel succes in Spanje, en heb bewondering voor jullie snelle besluitvorming, je laat alles wat je daar hebt opgebouwd achter en ik vind dat jullie daar knap mee omgaan.

Voor iedereen geldt: de beste wensen! Ook voor de zeikerds: we zijn allemaal mensen..

2014 Dodge Ram 5.7 V8

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 19:47 
Trucker

Lullig en zeer vervelend voor Holland Ranch :evil:

Maar wel weer goed om te zien hoe Hans en Bianca het oppakken en niet met de pakken neer gaan zitten..

Petje af hoor, hier zie je de ware ondernemer <kan ik nog wat van leren >

Verder, leuk topic dit man, blijf ik wel ff volgen :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 23:21 
Heavy Trucker

texas boy schreef:
Verzoek aan de moderator om dit topic te sluiten en ander nieuws van ons hoor je later via ons andere topic, dit gaat teveel of-topic vind ik, thanks Hans

Een betere reclame voor je bedrijf kun je niet krijgen Hans :D Iedereen leest mee denk ik. :)
Overigens veel succes in Spanje en een voorspoedig 2013

1977 Mehari 29pk

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 15:06 
Pro Trucker

Jurrien schreef:
Iedereen wenst Hans en Bianca het allerbeste, maar op dit moment is op dit topic denk ik wel een slotje gewenst!

Natuurlijk bedankt voor alle goede wensen en als ik zelf een slot erop kan plaatsen had ik het al gedaan, weet niet wie dit kan, maar graag dit topic op slot doen en als we nieuws hebben plaats ik dit in ons andere topic. Voor de mensen die het nog wat onduidelijk is, Holland Ranch/ USA2NED gaat gewoon door, maar word anders, over de exacte invulling word deze maand gesproken met diverse partijen, omdat alles zo snel moet lopen probeerden we ook iedereen zo vroeg mogelijk te waarschuwen om te voorkomen dat als wij straks weg zijn er nog spullen binnen komen, veel van onze klanten sturen spullen op zonder dit vooraf te melden, we hebben ook klanten die al jaren spullen bij ons hebben staan, dit moet dus allemaal weg in nu nog een week of 6, we laden de komende weken elke week 2 containers om te zorgen dat we met een schone lei kunnen door gaan. We nemen nog orders aan waarvan we zeker zijn dat de spullen binnen een paar weken binnen zijn, auto's via andere havens is geen probleem, dit is makkelijker te realiseren.

Edit: in overleg met de beheerder blijft het topic open, heb je vragen dan graag per mail

Groet Hans

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 22:43 
Trucker

Dat klink wel heel streng hoe de US daar mee omgaat.

Hebben ze het verdiensten minimum omhoog gegooid?
kijken ze naar omzet of winst?

mvg,

Pieter

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 22:54 
Trucker

texas boy schreef:
Caprice89 schreef:
Ok, wat jullie betreft is dus de kogel door de kerk. Je kunt inderdaad beter zelf aan de bal blijven, i.p.v. afhankelijk opstellen van anderen,
zeker als dat een (r)overheidsinstantie is.
Evengoed zal het geen eenvoudige beslissing geweest zijn. Je had vast andere plannen voor Kerst 2012. :wink:

Maar wat gebeurt er met de ranch zelf? Is het eigendom? En alle auto's die er (sommige ter decoratie) staan?
Kun je nog hulp uit Nederland gebruiken? Ik zou zo niet weten wat ik kan doen, maar niet geschoten is altijd mis.

Bedankt voor je aanbod :) en we krijgen heel veel positieve reacties en mensen die willen helpen, zijn we erg blij mee. De auto's zijn allemaal in de verkoop en het meeste is al verkocht en veel is naar de sloop gegaan, dit soort plaatjes doet mij veel pijn

Afbeelding

Maar wat moet je anders, huis met sloop is slecht te verkopen, denk dat ik over 2 weken leeg ben. Truck met trailer is ook al verkocht, veel geld aan verloren, net allemaal nieuw gekocht, maar weg is weg. Huis en grond staat sinds een paar dagen in de verkoop, de markt is goed hier dus zal wel snel verkopen (hopen we). Een positieve noot is dat we schuldenvrij zijn en dat we met meer geld vertrekken dan dat we gekomen zijn, dus we hebben het denk ik goed gedaan.

Hans,

Als je niet verkochte dingen zou moeten opslaan. Ik heb nog een fabriek staan in SC met voldoende ruimte (55.000 m2)

Mvg,

Pieter

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 23:20 
Pro Trucker

Flying-Dutchman schreef:
Dat klink wel heel streng hoe de US daar mee omgaat.

Hebben ze het verdiensten minimum omhoog gegooid?
kijken ze naar omzet of winst?

mvg,

Pieter

Ze zullen naar winst kijken, voldoende omzet halen is makkelijk natuurlijk, we lopen tegen andere problemen als vergunningen, lokatie, werknemers en nog veel meer. Aan de winst lag het niet, zelfs onze advocaat had nog nooit zo'n lijst met lastige vragen gezien. Volgens hem hebben ze het rustig omdat er nog maar weinig mensen naar Amerika verhuizen, dus ze hebben de tijd om alles door te spitten lijkt het.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 23:24 
Pro Trucker

Flying-Dutchman schreef:
Hans,

Als je niet verkochte dingen zou moeten opslaan. Ik heb nog een fabriek staan in SC met voldoende ruimte (55.000 m2)

Mvg,

Pieter

Bedankt voor je aanbod, is helaas wat te ver weg voor de auto's die ik nog heb, mooie waren snel weg, heb nog een stuk of 6 die voor 500.00 USD per stuk weg gaan, dit ook omdat de Makelaar niet zo blij was met zoveel auto's overal, kan me dat ook voorstellen. Vandaag wat pics gemaakt en de ingang is al leeg, een paar klanten auto's staan onder de carport of achter het huis. Het is kaal op Holland Ranch.

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 23:32 
Trucker

toevallig een f100 van 1970-1972 staan? :D

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 23:36 
Pro Trucker

Jurrien schreef:
toevallig een f100 van 1970-1972 staan? :D

Niet meer, deze F100 was een van onze eerste auto's in Amerika

Afbeelding

Verkocht aan iemand die voor ons werkte en een paar jaar later weer terug gekocht en rijd nu ergens in Nederland rond. :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]