Hey allemaal,ik heb weer wat meegemaakt en zit echt met de handen in het haar.Samen met For Fun hier op het forum hebben we onze bestelling geplaatst bij Duane en hebben we samen voor 628€ gerief gekocht.
Duane van zijn kant verstuurd alles in 3 zendingen omdat de dozen te groot waren(2 sets voorlichten,achterlichten,vloermatten,superchips,enz....)
Ik krijg op 19/02/2009 een mailtje van 'Delhaye Joy' van de firma DSV Air & Sea waarin staat dat er een pakje is aangekomen bij hen uit de USA en ze willen weten wat er inzit en wat de waarde is,ook vragen ze een betalingsbewijs van viase,paypal,overschrijving,enz....
Ik antwoord hierop met de prijzen die we betalen en met mijn betalingsbewijs van paypal,ik geef hem ook de uitleg dat onze zending in 3 keer gaat gebeuren en dat de waarde van pakket 1 waar hij uitleg om vraagt een waarde heeft van 284$ maar dat mijn paypal bevestiging die ik meestuur spreekt op totale bestelling van 628€.Ik hoor hier niks meer van tot gisteren de postbode aan de deur staat met 2 dozen.
De postbode schuift me twee ticketjes onder de neus waarop ik moet tekenen en vraagt het bedrag van....hou u vast .... 362,28€ !!!!!! Eerste moment dacht ik "dat zal pakket 1 en 2 zijn in 1 keer die meezijn",dus ik betaal.Redelijk snel zie ik dat dit enkel onze twee sets voorlichten zijn en dus enkel pakket 1 geleverd is en ik bijgevolg 362,25€ import en btw betaald heb op een pakketwaarde van 284$.
Om kort te zijn nu in de rest,OVERAL loop ik met mijn kop tegen de muur om te klagen of her te berekenen dat er dus een fout gebeurd is.Die Delhaye Joy is niet bereikbaar,telefoon rinkelt gewoon de ganse dag door,maar er neemt niemand niet op.
Via taxipost al paar keer geprobeerd,maar daar wordt je doorgeschakeld naar Pol,Maurice,Andre,enz..... tot er dan 1 flauwe plezante de telefoon dichtgooit en je opnieuw kan bellen of je gewoon zegt dat je maar een mail moet sturen.
Heb dus nu een mail gestuurd en een geautomatiseerde mail teruggekregen dat er een klachtendossier is aangemaakt.Nog geen dossiernummer gekregen echter

Bij DSV geeft er gewoon niemand thuis,enige die je daar dus aan de lijn krijgt is een receptioniste die u dan opnieuw doorschakelt naar een telefoon die 20 meter onder de grond begraven zit en die niemand hoort rinkelen.Of je krijgt een stom bandje te horen dat al de lijnen bezet zijn,je later eens moet terugbellen en er wordt dan gewoon ingehaakt.
HEEEELLLPPPPP ! Iemand die weet waar we terecht kunnen ? Bij de post niemand bereikbaar per telefoon,enkel krijg ik overal te horen "mailtje sturen mijnheer".
Bij DSV werkt enkel de receptioniste blijkbaar.

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !