Geregistreerd: ma jun 01, 2009 21:17 Berichten: 1161 Woonplaats: grupont
L’ancienne grange re-organiseert.
We komen samen, zoals voorzien, in L’ancienne Grange te Grupont op 28/08/2010 omstreeks de middag. Na de lunch vertrekken wij in konvooi op randonnée doorheen pittoreske dorpjes en prachtige bossen. Halverwege de namiddag houden we een geanimeerde Pitstop in een grote paardenhoeve middenin de bossen vanwaar we verder rijden naar het Natuurdomein te Villers-Cernay om er aparte momenten te beleven, gevuld met BBQ en verschillende acts zoals; muzikale optredens, demonstraties van plaatselijke artiesten in schilderkunst, beeldhoutkunst, enz. We voorzien een onvergetelijke avond en kamperende overnachting op het natuur- recreatiedomein. U kunt er tevens genieten van een grote zwemvijver, verschillende visvijvers, fruitboomgaarden, kruidentuin en natuurrondleiding van een Heks. Ook de liefhebbers van het Paranormale zullen uitgebreid aan hun trekken komen! Deze keer geen joelende Rockers, maar fijngevoelige gesprekken rond een groot kampvuur op zoek naar de mystiek van het Leven. Het wordt ‘kamperen’ middenin de natuur, breng uw tentje en slaapzak mee! De dag nadien starten wij met een English Breakfist, en in de namiddag worden we verwacht op de Struisvogelboerderij. We hopen dit uitzonderlijk weekend af te sluiten met gevulde maag en lachende gezichten in L’ancienne Grange. Voor meer info kunt u mij persoonlijk contacteren via mijn gsm: 0474.55.74.77 En/of mail: info@lanciennegrange.be. Dit hele gebeuren voor de prijs van 55 euro/persoon (prijs: All-Inn, excl. drankjes). Uw reservatie bevestigen via betaling van 55 euro p.p., te storten op rekeningnummer ING: 363-01066772-15, ter attentie van l'ancienne grange (mededeling: meetingweekend usa cars) en dit voor 18 augustus graag.
foto's volgen nog ....
_________________ c ya Thea ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel
Laatst bijgewerkt door thea op wo jun 02, 2010 10:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen