Citaat:
Mogen we de foto's dan ook niet op het forum plaatsen dus
de foto's op het internet plaatsen (dus ook het forum) ligt een beetje gevoelig.
sinds vtm er een reportage komen draaien heeft, komen mensen te pas en te onpas op het terrein gelopen, schelden de eigenaar zelfs uit als hij ze wil wegjagen, omdat ze niet eens de moeite namen te vragen of ze op het terrein mogen. ze vinden dat ze het recht hebben erop te komen.
door sommige bezoekers is er zelfs onderdelen uit de auto's gehaald (en niet bepaald op een mechanische wijze, maar gewoon uitgeslepen) ruiten stukgeslagen en onderdelen in het rond gegooit. (echt om te huilen) ik heb ook foto's gezien van profesionele fotografen amai om een brok in de keel te krijgen. een vw kever, helemaal in elkaar gezakt en vol met mos gegroeit. prachtig gewoon.
dat hij de wagens nooit heeft weg gedaan gedurende 50 jaar was er niemand die zeurde over de voertuigen en ze stonden voor niemand in de weg, tot voor kort er een pipo van "ecolo" er lucht van kreeg, via google foto's heeft gevonden en klacht heeft neergelegt omdat dit vervuiling zou zijn, lelijk, enz...
nu moet hij alles ontruimen of een boete betalen van 250 euro per voertuig dat er staat.
ben aan het brain stormen hoe we die man kunnen helpen. (ik vind vast wel weer wat met een petitie voor het behoud hiervan of zoiets)

ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel