Allereerst, hallo aangezien ik nieuw ben hier op het forum
Nu heb ik een aantal probleempjes met m'n s10 die ik aan jullie voor wil leggen, misschien klinkt dit jullie heel bekend in de oren of zijn er nog tips om ze op te lossen.
Het eerste probleem is het lpg probleem zoals ik het maar heb genoemd :p
M'n s10 houdt niet zo van kou blijkt met dit geweldige weer in Nederland op het moment. Ik heb hem nu een maandje of 2/3 en als het koud is (heel enkele keer wanneer de temperaturen hoger liggen ook nog) wil hij nog wel eens uitvallen.
Hij doet dit zodra ik onder de ongeveer 30 km per uur kom als ik afrem voor een stoplicht. Als hij dan uitvalt start hij ook niet in 1 keer meer en hij doet dit alleen als hij op lpg loopt. Ik heb het nog niet gehad als hij op benzine loopt.
Wat me opviel was dat als hij dit doet, zie ik de oliemeter (de enige meter die dat dan doet) teruglopen.
Wat hij ook heeft met de koude dagen is dat als hij eenmaal is uitgevallen als hij net loopt. Wil hij niet meer fatsoenlijk blijven lopen als hij net gestart is. Hij wil meteen uitvallen, ondanks dat ik hem dan net op benzine over heb geschakeld. Ik moet dan eerst een paar honderd meter ermee rijden. Behoorlijk vervelend in ieder geval, met name als hij uitvalt tijdens het remmen want dan valt ook de stuurbekrachtiging en rembekrachtiging (heet dit zo?) weg...
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zou zijn of wat dit is?
Volgende probleem is m'n trekhaak probleem.
Geloof dat dit een welbekend probleem is met die amerikanen...
Die trekhaak zit ingebouwd in m'n bumper. De verlichting kan m'n oom wel fixen, dat is het probleem niet, maar het probleem hiermee is dat deze niet bijgeschreven staat op het kentekenbewijs.
Zou ik op de een of andere manier deze nog bijgeschreven kunnen krijgen?
Ik vind het zó dubbel om er een europese onder te laten zetten terwijl die verbinding veel minder stevig is dan hoe deze vast gelast zit met een frame.
En weet iemand hoe het zit met een trekhaak die je op inet besteld? Deze kan je thuis laten bezorgen zag ik via sommige sites. Kan je hem er dan zelf onder zetten? Moet die dan niet goedgekeurd worden alsnog?
Hoe zit dit?
En dan nu de laatste vraag.
Als ik hem op benzine rij spring er na een paar km rijden het engine check lampje aan. Wie, hoe, wat, waar, wanneer en waarom?

Hoop dat jullie meer verstand ervan hebben als ik.
Heb de auto gekocht omdat ik het gewoon een betaalbare leuke auto vond die een trailer kon trekken maar tot nu te heb ik er niet echt veel trailer mee getrokken...