Solid schreef:
@Solid : Dat hij terug op benzine viel, was dat bij het loslaten van het gas na het accelereren? Dat heeft de mijne namelijk ook gehad, maar dat bleek toen te zijn omdat ze het toerentalsignaal aan een injecteur namen welke uitgeschakeld werd tijdens rustig rijden, die nieme Ram's hebben namelijk een techniek die 4 van de 8 cilinders gaat uitschakelen om benzine te besparen.
Ja ik weet dat de ram 09 MDS hebben maar dat zou eigenlijk niet veel uit moeten maken. Bij de 6.1 hemi van de srt was het meer dat de motor meer gas vroeg wat het systeem niet kon leveren. Dit was bij voluit gas geven of een kickdown als je een gangetje van 50 reed. Maar nu kan je dus alles gewoon voluit doen en gaat als een trein.
Je zou eens kunnen bellen naar Allround LPG. Daar hebben ze er echt gewoon verstand van. Ik was echt een benzine rijder en was anti gas. Totdat ik deze man sprak en de gok eens nam het verhaal was te mooi om waar te zijn zeg maar

Maar tot nu toe heeft hij geen woord gelogen. Beide auto's moeten terug omdat ze met koud weer zijn afgesteld maar de laaste tijd was natuurlijk ook extreeem koud en moet je het eigenlijk meer zien als een controle of de afstellingen ook nog goed staan.
Hoe heb je hem eigenlijk laten afstellen? Ik kon bij Allround zelf zeggen hoe of wat. Of ik hem economische wilde of agresief getuned

We hebben voor beide auto's voor het laatste gekozen daardoor zou verbruik iets hoger zijn. Maar wel meer performance.
Mischien willen ze bij jou auto wel te zuinig laten rijden dat ie het niet trekt?