Dan ben ik toch een van de Die-hards onder de truckers!!!

Oke ik mag er nog niet mee rijden maar heb al heel wat centjes in die truck gestopt waar ik hard voor heb moeten werken.
Bij mij was er ook het probleem met het gewicht waardoor ik hem nog niet eens op LV kon zetten, ja met 1 zitplaats, dikke lul 3 bier zeg ik dan
En ja heb al enkele keren de moed laten zakken maar heb hem iedere keer opnieuw omhoog getrokken en verdergegaan.
Mijn idee was ook om toch maar een F-150 te kopen op GAS maar zie er lekker vanaf na alweer een gruwelverhaal gelezen te hebben. Sta je daar lekker met je dikke truck met dubbele cabine en je mag er maar met 2 inzitten. Mij niet gezien dan.
Ik weet ook wel dat er genoeg zijn die dan toch 5 man meenemen maar wat als je iets tegenkomet? Er hoeft maar iemand tegen jou te knallen en jij raakt daardoor weer een andere wagen met gewonden na afloop. Kan je lekker je hele leven dokken omdat je perse zo goedkoop wou rijden.
Je moet gewoon keuzes maken.. LPG installatie en minder zitplaatsen maar goedkoop tanken, of het dure goude superspul tanken, alle zitplaatsen hebben en geen gezeik hebben met diverse problemen (weet er zelf wel nix van af, gelukkig

)
Moest ik het moeilijk gaan hebben om mijn truck rijdende te houden zou ik denk ik nog sneller een 2de baantje gaan bijzoeken dan hem te verkopen en een stadsautootje te gaan tuffen

En ik denk dat er meerdere hier op het forum dit zouden doen...