Het is nu wo aug 20, 2025 12:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 343 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 30, 2009 22:56 
Heavy Trucker

't is inderdaad triest, nog effe volhouden!

,,,,,,,/__(O)___//___/__(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 30, 2009 23:50 
Pro Trucker

verschillende handelaars en invoerders zijn iets aan het ineensteken om de papierhandel sneller te laten gaan.
ze zijn het ook beu om klanten te moeten teleurstellen en op hun beurt op hun geld te laten wachten.

ik geloof dat Belgie het enige land is in Europa waar het zo moeilijk gaat om een buitenlands voertuig te homologeren.

laat ons hopen dat jou papieren er nu snel gaan zijn zodat je lekker kan gaan genieten van je dikke truck... :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 0:09 
Heavy Trucker

Sammy11 schreef:

ik geloof dat Belgie het enige land is in Europa waar het zo moeilijk gaat om een buitenlands voertuig te homologeren.

Inmiddels 3 trucks vannuit Nederland gedaan (waarvan 1 reeds een PVG had) en moet zeggen dat dit geen problemen heeft gegeven. 6 tot 8 weken. Alles via het station in Geel.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 0:20 
Heavy Trucker

Pffff Jordy, k*t hé dat wachten
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn truck :twisted:
1 dikke week geleden nog gebeld en toen zou het gaan duren tot einde deze week ongeveer, dus ga ik morgen eens bellen hoe het zit met mijn zaak.

Veel succes

All Black Edition, 2014, Hemi 5.7L, 4x4
Rumble Bee #1066, second swarm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 3:48 
Trucker

Aan Bart en Jordy...

Even volhouden jongens:) Die kantoorgeiten zijn gewoon jaloers dat ze papieren moeten maken voor wagens waar ze zelf alleen maar van kunnen dromen.. Zouden eigenlijk eens een keer een optocht moeten organiseren naar t ministerie en dan iets ludieks uitvreten! Zelfde wat boeren ook doen met tanks vol melk of stront :D :D
Ben ik wel voor te vinden :P

Groetjes TJ

Dodge Ram 1500 Laramie 2011

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 12:01 
Pro Trucker

alex2 schreef:
Sammy11 schreef:

Inmiddels 3 trucks vannuit Nederland gedaan (waarvan 1 reeds een PVG had) en moet zeggen dat dit geen problemen heeft gegeven. 6 tot 8 weken. Alles via het station in Geel.

Hoe komt het dan dat al die invoerders zo aan het klagen zijn ?
Of weet jij iets meer ?
Of doe jij iets meer met die gasten in Brussel... :D

Waarschijnlijk zullen trucks vanuit Nederland makkelijker zijn omdat deze al Europees zijn :?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 15:35 
Super Trucker

Jordy jij hebt toch een geduld zeg je bent al bijna een jaar in bezit van de Ford en nog geen kent.pap.
iemand anders zoals ik, en ik denk de meeste hier hadden de moed al opgegeven. :crybaby:
Petje af dat je dat geduld kan opbrengen :thumbup:
Jij bent hier op het forum de doorzetter van het jaar :hello1:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 15:41 
Heavy Trucker

T-Bob schreef:
Jordy jij hebt toch een geduld zeg je bent al bijna een jaar in bezit van de Ford en nog geen kent.pap.
iemand anders zoals ik, en ik denk de meeste hier hadden de moed al opgegeven. :crybaby:

Hebben we daar ook een Beker voor???
.... de doorzetter van het jaar ...... :D :D :D

1977 Mehari 29pk

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 21:19 
Heavy Trucker

T-Bob schreef:

Bedankt Sjeng :thumbright:
Heb de moed wel niet de hele tijd volgehouden, hoeveel keer had ik hem ook alweer te koop gezet? Ben de tel namelijk kwijt geraakt :D :D

Ik ben al lang blij dat de truck niet thuis staat want dan moet je er iedere dag naar kijken en je weet dat je niet mag rijden. Nu zijn mijn gedachten gelukkig met iets anders bezig (nieuwe vriendin 8) ) dus dat verzacht de pijn wat....
Maar je hebt gelijk, ik heb een engelengeduld :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 22:51 
Heavy Trucker

Sammy11 schreef:
alex2 schreef:
Sammy11 schreef:

Hoe komt het dan dat al die invoerders zo aan het klagen zijn ?
Of weet jij iets meer ?
Of doe jij iets meer met die gasten in Brussel... :D

Waarschijnlijk zullen trucks vanuit Nederland makkelijker zijn omdat deze al Europees zijn :?

't zal inderdaad makkelijker zijn met een reeds europese goedkeuring. Ik weet helaas niets meer, waarschijnlijk zelfs minder dan de invoerders waarvoor dit dagelijkse kost is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 23:46 
Heavy Trucker

alex2 schreef:

't zal inderdaad makkelijker zijn met een reeds europese goedkeuring. Ik weet helaas niets meer, waarschijnlijk zelfs minder dan de invoerders waarvoor dit dagelijkse kost is.

Als je meer wist kon je grof geld verdienen :wink: . Ben ook een hele tijd opzoek geweest om hem zelf te homologeren en dan via de achterdeurtjes maar helaas, ben niet ver geraakt en nu kost het mij grof geld :evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 02, 2009 20:47 
Heavy Trucker

Waarom het grof geld moet kosten is mij niet duidelijk, Ik heb het allemaal niet precies bijgehouden maar ik denk niet dat het meer als 250 euro per truck gekost heeft. Ik heb geen kosten gehad voor de speciale handelaarsplaten en vervoerskosten omdat ik de trucks op nederlands kenteken heb gehouden totdat ik de belgische kentekenplaat had ontvangen. Hierna een uitvoer achteraf gedaan. Al die tijd dus ook gewoon kunnen rijden.

Jordy, dit is voor jou allemaal niet meer zo intressant maar wie weet, misschien wel voor andere. Ik hoop voor jou dat het onderhand eens voor elkaar komt. Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo dec 02, 2009 21:14 
Heavy Trucker

Je wil niet weten hoeveel ik al kwijt ben aan homologatie alleen al. Dat zal ik er nooit meer uitkrijgen en dat gaat hier om enkele duizenden euro's!! :evil:

Hoop dat ik er zelf minstens 5 jaar mee kan rondbollen, 10 zou beter zijn maar ik ken mijn eigen :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do dec 03, 2009 9:48 
Pro Trucker

de jouwe kwam van de VS he jordy ? Alex zz'n ride stond blijkbaar al op nederlandse plaat wat het iets gemakkelijker (zou moeten) maken... en je kan ondertussen blijven bollen. Het is immers al een europese wagen. Dan kunnen ze in brussel niet al te veel meer protocollen. Als ie rechtstreeks uit de VS komt hebben ze carte blanche en wordt het op de lange baan geschoven tenzij je de juiste mensen kent (en dat kost geld)

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 11, 2009 21:28 
Heavy Trucker

Updateje nr. zoveel (ben de f*cking tel kwijt :evil: )

Weer eens gebeld en kreeg te horen dat er een probleempje was (een probleempje, wat gek :roll: ) op het ministerie waren er 2 dossiers van mijn truck omdat deze al eens gekeurd was in Antwerpen door die 2 lulhannese daar uit Weelde :cussing: en nu moesten ze dus gaan uitzoeken welk dossier ze zouden annuleren en welk ze gingen verder behandelen...

Is het dan zo f*cking moeilijk voor dat stelletje verrekte mongolen op het ministerie om er eentje gewoon weg te pleuren en dat ander dossiertje gewoon goed te keuren!!!!???? Neeeeee, moeten ze eerst onderzoeken... What the f*ck valt er te onderzoeken? Is toch van precies dezelfde truck!!! :angryfire:
Zal je wel NIET voor geleerd moeten hebben om tot zo'n oplossing te komen. Ben ik te slim voor volgens mij :roll: :roll:

Mijn geduld wordt ieder keer kleiner, mijn agressie t.o.v. al die bureaucratische lamlullen groter en de kans om dit jaar nog diesel op te stoken nog kleiner dan mijn geduld. Zucht.... ga maar weer even met men harses tegen de muur bonken :banghead: want dit gaat mijn verstand ver te boven.... :angry5: :angry5:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 343 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]