daans schreef:
Ohh kijk, ik denk dat ik uhm (alls ik er een heb) mooi op naam van m'n bedrijf ga zetten:
Citaat:
Kilometerprijs
Bestelauto ondernemer
Voertuiggegevens
Kenteken: Massa leeg voertuig: 2.050 kg
Merk: CHRYSLER Handelsbenaming (type): DODGE RAM 1500
Huidige situatie Na invoering kilometerprijs
Motorrijtuigenbelasting (MRB): € 36,86 per maand Basistarief kilometerprijs: 2 ct/km € 16,67 per maand
Daniel
Staat je auto stil dan, ik rij er 45/50000 Pjaar, dan pakt het anders uit , 3st lopen met grijs kenteken en elke maand 35 treuries per auto meer kwijt, tel maar eens uit over alle grijze kentekens in NL wat ze dan weer extra vangen ??? stelletje TUIG in de Haag, ze moesten allemaal in het ijselmeer worde gedumpt
Vrienden en vriendinnen,
De Partij voor de Vrijheid is fel tegenstander van de invoering van de kilometerheffing. Dit onzalige plan van CDA-minister Eurlings is de zoveelste manier van het kabinet om u het zuurverdiende geld uit de zak te kloppen.
Meldpunt
Daarom hebben we vandaag een meldpunt tegen de kilometerheffing geopend. Wij willen weten wat u vindt van deze zoveelste lastenverzwaring van dit asociale kabinet Balkenende-Bos.
Wij roepen u op om uw reactie te mailen naar:
geenkilometerheffing@pvv.nl Onze verkeerswoordvoerder Richard de Mos zal Minister Eurlings volgende week tijdens het debat over dit onderwerp in de Tweede Kamer met de ingezonden reacties confronteren.
PVV naar Groningen, Friesland en Drenthe
De fractie van de Partij voor de Vrijheid doet de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe aan.
Op 14 december kunnen kiezers en geïnteresseerden zoals uzelf horen waar de PVV voor staat. Er is gelegenheid tot het stellen van vragen aan alle negen Kamerleden. De bijeenkomst zal in Drachten worden gehouden.
Opgeven met volledige naam, geboortedatum en BSN-nummer via
vrijwillgers@pvv.nl. Opgeven kan tot 10 december aanstaande.
Vrienden, ik hoop u snel te zien.
Geert Wilders