Hey manneh,,
vandaag reed er een meneer

langs mijn auto, en die ramde met zijn spiegel de mijn eraf....
Kan gebeuren zou je zeggen, ongeluk zit in een hoekje..
Maar deze meneer reed lekker door, dus ik zo pist als een zaag erachteraan, maar moest eerst nog de ladders en de aanhanger loskoppelen dus was bijna 5 minuten later voor ik in de ram zat. poot op het gas en kijken of ik die knakker nog kon inhalen..
ik wist dat zn kenteken met 73 begon en dat er een gele sticker achterop zat met bedrijfs reclame. mn collega en ik waren net baantjer en vledder, volgas in de ouwe ram op zoek naar het busje.. bij joure zagen we hem de snelweg oprijden, dus wij in de rij wachten tot we de snelweg ook opkonden, volgas de rotonde op en kachele met het beestje.
ineens zagen we hem op het parkeerterein bij de bp Oudehaske naar zijn spiegel kijken.
dus in de ankers, op de vluchtstrook, en vanaf de verkeerde kant de parking op gereden, dus hem ingesloten en gevraagd wat de bedoeling was om door te rijden.....
lijk wit was ie., geweldig om te zien zoals ie schrok
"ineens vanaf de snelweg een dikke dodge die hem insloot. die kop vergeet ik nooit meer...
Uiteindelijk was zijn verklaring, dat ie was geschrokken en niet wist wat ie moest doen, en gaf toe dat ie helemaal fout was geweest

...
hij wilde alles doen om het op te lossen, dus hebben de schade papieren ingevuld, en toen ik zei dat het zo wel goed was en de verzekering het wel zou regelen, was ie als een kind zo blij, omdat ik hem "vergeven had,, Hij voelde zich echt niet fijn bij de gedachte dat ie was door gereden. Vreemde mensen op deze wereld zeg...
Dus nu mijn vraag?? Heeft iemand nog een spiegel links compleet van een ram 97 liggen?????
groetjes edwin.