Eindelijk, na lang wachten zijn de speelgoedjes binnen en de nieuwe Dynamo is gemonteerd, evenals een nieuwe spanrol. Helaas heeft het niet mogen baten. Het blijkt dat er nog een A.I.R.pomp zit, die ook wordt aangedreven door de multieriem en deze had speling op de pulley. Deze verwijderd en een kortere riem gemonteerd en voila, volle bak aan stroom en het gepiep (had ik nog niet gemeld) is ook weg... het kan zo makkelijk zijn...
De A.I.R.Pomp blijkt trouwens een notoire probleemmaker te zijn en wordt vaker verwijderd. Wat het precies doet is me niet helemaal duidelijk, maar het heeft met de Kat's te maken en die hebben al sinds lang de truck verlaten en de pomp zelf was al niet meer aangesloten.
Helaas heeft zich nu een erger probleem voorgedaan, na een redelijk ritje (100km heen) besloot de de bak niet meer in OD te gaan. Na ca. 70 km een tussenstopje gemaakt bij mams en na het hervatten van de reis deed ook de 3e versnelling het niet meer. Onderweg gestopt en de link van de Kickdown losgemaakt (was al een mcgyver oplossing die deze week aangepast zou worden) bleek de achteruit ook niet meer te werken en liep de motorolie in een straal mijn blok uit... 2 x gestopt om olie bij te vullen en maar rustig aan naar huis gereden met 1 oog op de oliedrukmeter...
Binnenkort de garagehouder maar weer vereren met mijn problemcar, kan hij de dure decembermaand ook weer compenseren
Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp en de tips....
Sjoerd