kom ff naar de mijne luiteren en overtuig uzelf.......
als je de cat gaat vervangen zit je weer met die sondes die je dan moet herplaatsen, misschien wel foutcodes e.d. als je dat doet.
ik heb zelf eerst alles tot de cat eronder vandaan gehaald, ( 10 min werk) en toen werd je vervolgens helemaal knettergek van die zware brom in de cabine , ( tja t bleef ook wel onder de dodge hangen natuurlijk
toen de einddemper ( laatste pot) teruggehangen met een sierstuk erop en een pijp (uitlaatbuis rvs los te koop) naar die pot toegebracht
echt een schitterend geluid, iedereen zegt t, en hij loopt in combinatie met een K&N luchtfilterelement supergoed. dus dan zou ie helemaal arm moeten komen te staan volgens de `boeken` maar de computer kan t toch wel redelijk bijregelen zelf hoor.
of woon je te ver weg van Brabant.....de koffie staat klaar hoor
zaterdags staat de auto altijd op de zaak, wip maar aan
adres zie :
www.racing-bikes.nl