Bedankt allemaal voor de steun
Ga even wat antwoordt geven op de vragen die gesteld zijn in het kort.
Die uitlaat moet inderdaad naar achteren of naar links uitblazen, niet naar rechts want dan blaas je dat op de voetgangers, fietsers,... Maak ik geen probleem van is maar een kleine ingreep voor de keuring.
Het verhaal van de begrenzer geld ook in belgie als die voor 30 september 2001 is. Mijne is van midden oktober 2001 dus pech

Had er ook op gehoopt omdat ik wist dat er iets in het jaar 2001 was.
Wat hij mij tot nu toe gekost heeft? Mogen jullie weten ik verberg niks. 14000 en een paar cent zoals hij nu is met nieuwe banden, een volle tank ( is toch weer 100 euro diesel

), nieuwe spiegels met knipperlichten, chassisnummer met attest van Ford, technische fiche van Ford, mistlicht en nog wat dingen.
Ik weet dat hij krassen heeft en die leuke golfplaat van een motorkap maar daar was de prijs ook naar.
Het rare wat ik nu tegenkom op Kapaza is een Ford F250 uit 1999 op lichte vracht kenteken (B rijbewijs)
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... eneck.htmlDie 3500 euro waren dus 850 voor de verdere papieren, 1200 voor de begrenzer (kan niet via software hebben ze mij gezegt, weet er verder ook niks van), dan nog een 700 a 800 euro voor diverse werken zoals reflectorplaten opbouwen, spatlappen, grotere dodehoekspiegels opbouwen, uitlaat aanpassen, uren die ze schatten op 12u met inbouw van begrenzer. Doe daar nog even die leuke 19% BTW bij en je komt op 3468euro, afgerond dus 3500 pleuro's
Ik ga morgenvroeg dus naar de garage die alles GING/GAAT??? regelen en dan weet ik er ook het fijne van. Laat dan weer weten hoe de zaken staan.
Daarom wil ik hem nu verkopen zoals de vorige keer zonder papieren zodat ik hem ook in Nederland verkocht krijg en hem daar wel als B rijbewijs kan laten inschrijven.
@Floor: is heb mijne GSM ge'pm't en kunt me morgen na 10 00u altijd bellen