DB_Cowboy schreef:
Aan de ene kant heeft het iets......en aan de andere kant klopt het niet....
Srt wielen horen onder een sportief uitziende truck,die van jou ziet er eerder off road,4x4 en all terrain truck uit.Een setje wielen die in die stijl gaan zouden hem beter passen vindt ik

Zwart op rood is knap,dus de kleur zit goed,maar zoals Sammy al zei zou ik de cover toch ook rood lakken.
Wat dat dodge logo op de kap betreft......no opinion,da's persoonlijke smaak en persoonlijk ben ik die van mij juist aan het strippen van alle logo's

maar hey,het is jou truck,jij moet doen wat JIJ knap vindt,niet een ander

Inderdaad Pascal, persoonlijke smaak, daar gaat het om. Die zwarte SRT velgen passen perfekt bij rood en ik vind ze mooi. Dat je ze niet onder een 4X4 mag leggen vanwege het sportief karakter of de specifieke SRT-gebondenheid zie ik zo direkt niet in. Wat doe je dan met al die SRT-klonen?
Het Dodge logo (stond erop bij aanschaf), maar daar heb ik zo ook mijn grondige twijfels over (krijg j'er dat af met hete lucht?). Het lakken van de tonneau daar valt ook wat over te zeggen.
Sammy had het over lakken tout court, maar of hij nu rood of zwart bedoelt?
Rood zal misschien beter zijn alhoewel ik daarover toch ook twijfel, kwestie van het geheel niet té rood te maken