Beste Ronald,
Eerlijk is eerlijk,je hebt een punt,ik heb wat te snel gereageerd en wat te hard van stapel gelopen,hierbij mijn excuses.Mijn reaktie was een reactie op het zovele misbruik die we her en der op verkoopsites te zien krijgen,zie ook enkele topics al onder "te koop zien staan".
Daytona 8219 schreef:
Hi Trucker uit Harelbeke, (Jean-Michel Louis de Pompadour maar Pascal is ook goed) misschien volgende keer eerst even advertentie goed lezen voordat je begint met schreeuwen, staat toch duidelijk ( zeer waarschijnlijk enigste oranje HEMI GTX in europa ) en wat 70 kleuren betreft, ook even goed lezen "433 zijn gemaakt in 4 verschillende jaren 70 kleuren"maar ja, nederlands nederlands of belgisch nederlands zit natuurlijk ook anders in elkaar.
Zoals je kan zien heeft Hans mij enkele posts na die van mij er mij ook al op gewezen dat ik jouw zinnetje verkeerd had geinterpreteerd.Ik had dus werkelijk gelezen dat je bedoelde dat er 70 kleuren waren en dat ze 4 jaar lang werden gemaakt,had ik hierbij wat beter nagedacht en eens opnieuw gelezen dan had Hans er mij niet moeten op wijzen en had ik het zelf ook kunnen merken dat je bedoelde op 4 verschillende jaren 70 kleuren.
Daytona 8219 schreef:
Je vergeet ook nog een kleur, namelijk en zwarte uitvoering al is het dan een GTXtreme
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Ra ... sQ5fTrucks .
Kijk,hierbij leer ik ook opnieuw bij,want een zwarte had ik dus nog nooit gezien of erover gehoord.Daarom hebben we ook een leuk forum en leren we elkaar veel dingen bij

Van uniek gesproken !
Daytona 8219 schreef:
Waar staat dat ze 4 jaar zijn gebouwd in mijn advertentie, ik kan het niet vinden, maar kan het natuurlijk over het hoofd zien.
Zie gedeelte waar ik verkeerd gelezen heb in dat bewuste zinnetje
Daytona 8219 schreef:
Wat vol leer betreft, ook hier even je bril op, staat "vol zwart leer inc oranje leer met HEMI GTX logo op hoodsteunen.
Ook hier had ik dus te snel over gelezen omdat ik al mijn oordeel had geveld dat dit geen correcte info was van in het begin van de advertentie,had dus enkel het "vol zwart leer" gelezen en dan "oranje gtx logo" gelezen,blijkt dus idd zwart/oranje leder te zijn.Had nog gezocht op de foto's,maar had er geen gezien van het interieur,waar ik dus verder de mist inging en dacht dat het geen origineel leder meer betrof.
Daytona 8219 schreef:
Pascal, voortaan eerst even goed lezen voor je iets op het forum zet, thanks Ronald.
Komt in orde

Daytona 8219 schreef:
P.s. Oranje GTX ( volgens mij is het HEMI GTX ) in knokke Heist, is dat een dubbel of enkel cabine
Is idd HEMI GTX,maar als we over een GTX spreken weet iedereen dat deze een hemi heeft,dus bespaart wat typwerk om elke keer HEMI GTX te type,

Degene die ik heb gezien betrof een enkele cabine.
Wat aantallen betreft zijn er in 2004 wel degelijk 211 oranje van de band gerold.Nog snel even meegeven dat er 97 groene waren,72 purper en 53 gele.Voor 2005 heb ik geen cijfers,maar die moeten wel ergens te vinden zijn.De quad cabs waren zéér zeldzaam en zijn er slechts héél weinig van gemaakt.
Zo,bij deze nog eens mijn excuses voor een te snelle en foute reaktie Ronald en in ieder geval veel sucses met de verkoop,want de prijs zit zeker goed

Vriendelijke groeten
Pascal

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !