BusBart schreef:
't is ook wel erg moeilijk, dat schrijven hè?
dat ze daar toch 8 weken voor nodig hebben...
ja ongelooflijk. 8 weken voor een stempeltje... en dan nog eerst de overschrijving doen van 99€ na die 8 weken, dan sturen ze de papieren pas terug.. is echt een apenland hier..
net hetzelfde als die keuring. "neen meneer u moet een validatie keuring doen, geen homologatie".
ok mevrouw, geen probleem. en wat is daar dan het verschil tussen als ik vragen mag?
"wel meneer, eigenlijk is er weinig verschil, de prijs is hetzelfde en de keuring duurt iets minder lang. het grootste verschil zit in de behandeling in brussel. die duurt een maand tot 2 maanden langer bij een homologatie."
een validatie is toch ook gewoon 1 op 1 overnemen?? dat gaat er bij mij dan al helemaal niet in..
daar valt je dan toch de broek van uit?? in nederland gaat zo'n ding naar de rdw, ze kijken 1 op 1 de technische gegevens na, stellen een individuele goedkeuring op en de dag erna ben je aant het rijden. wat een onzin hier in belgie. achja, zo meteen komt er iemand kijken, als hem de wagen aan staat gaat ie gelijk de deur uit. mijn goesting is ver op om daar nog verder aan te klooien. ben dadelijk 7000€ armer en nog steeds niet aan het rijden. de eerste die me 3500€ geeft mag hem komen ophalen..