GerardRam1500 schreef:
Ga ik doen, dank je wel!
De mijne bonkte ook iets bij 90.000km . En dat werd steeds erger. Hier in de buurt bij 3 garages geweest en niemand wist wat het was.
De 1 zij dat het aan de bak lag, de ander aan de aandrijfassen, en weer een ander aan de motor.
Heb hem een middag bij Kien in Arnhem gebracht en na 4 uur testen zijden ze dat het 95% niet aan de bak lag.
Het koste mij wel 450 euro....
Het probleem is ook dat ik hem iedere dag nodig heb, 1000km per week rij met een trailer van 5 ton. Er is hier niemand die mij een leen auto kan geven.
Na 6 maanden testen, proberen, vragen, advies enz enz was ik er wel klaar mee.
De auto heeft nu 125.000 gelopen en heb hem 4 weken geleden naar Reijerse in Spijk gebracht, daar heb ik hem ook gekocht. Ik kreeg een dodge 2500 mee om mijn werk te kunnen doen, helemaal Top.
Na 2 uurtjes belde Adriaan mij op en zij dat ik de bak kapot had.
Ik heb toen Kien nog even gebeld of zij garantie gaven op hun advies, deze meneer zij ja natuurlijk. Maar toen ik vroeg of hij dan zo vriendelijk wilde zijn om die 450 euro terug te storten was Kien niet meer thuis. Dat deden ze dus niet en dat was ook de laatste keer dat ik daar heen ga. 95 euro excl per uur vragen voor waardeloos advies.
3 weken later was de auto weer klaar, kosten 5700 euro incl btw. Er is een zwaardere koppelomvormer in gekomen en een grotere olie koeler. Alles viel buiten de garantie, die was tot 100.000 km.
Dus als de auto bij laag toeren begint te bokken dan ruil hem maar gauw in ha ha .
Vr Gr Ben.
Vanmiddag nog weer de bak ververst met nieuw filter