ram-fan schreef:
lees dit topic eens door
viewtopic.php?f=3&t=18443 
Bedankt voor de info. Had het al gelezen.
Mijn versie is 13.51.11 Had dus goede hoop dat het hiermee opgelost zou zijn. Niet dus .....
Wordt trouwens ook een beetje gestoord van het navigatie systeem. Wazige routes via zandpaatjes en so (is de snelste...

)... niet snel in-uit zoemen om te zien waar een route heen gaat. Ben blijdat ik mijn oudeTomtom er nog in heb liggen. Dit moet toch beter kunnen
Ga problemen bij dealer aangeven. Wordt vervolgt
Denis schreef:
Je geeft aan dat je de navigatie op je scherm op je tellerbak kan zien? Hoe doe je dit, ik heb een sport. Heb al gezocht in menu, maar niets gevonden. Vindt het ook jammer dat de spiegels niet automatisch inklappen bij open/ sluiten en dat je ook niet alle ramen kan toedoen door op vergrendelknop te blijven duwen. Er zijn idd een paar van die kleinigheden die er jammergenoeg niet op zitten, die volgens mij puur programatisch zouden kunnen worden ingesteld...
Ha Denis,
Bij mij kan je de navi aanwijzingen in de tellerbak uitzetten via het volgende scherm:
NAV (met de 4 icoontjes bestemming, toon kaart, Informatie, Noodgeval)
Instelling
Begeleiding
Aanbeveling voor rijstrook aan/uit vinken
Betreft spiegels, ramen en dakraam ook sluit ik me helemaal bij je aan. Moet denk ik niet te moeilijk zijn dat te programmeren. In gebruik wel super handig!