Hallo Allemaal,
Bovenstaande truck is het niet geworden. Nu ben ik bezig met een F150 uit 2007 met 137.000 kilometer op de klok. Ik ben er vanochtend mee wezen rijden en gewoon bruut natuurlijk weer. Het volgende viel me op: Tijdens het maken van een rechter bocht(op de snelweg) maakt hij een klapperend geluid ergens vanaf de vooras. Eigenaar vertelde dat dit kwam omdat er nog winterbanden opzitten. (pas naar Oostenrijk geweest) Mij lijkt het dat hij het links en rechts moet doen dan?
Verder: Eigenaar had het over een klepje wat soms een storing geeft, maar auto blijft gewoon rijden. Komt volgens de garage, waar hij in onderhoud is omdat de gasinstallatie naderhand is ingebouwd en het MM hier niet goed mee om kan gaan. Maar wie heeft hier ervaring mee?
Stukje 4 wheel drive geprobeerd. Motor(aandrijflijn) maakte een wat ander geluid. Beetje snerpend! Zijn hier problemen mee te verwachten?
Eigenlijk zoek ik iemand die met me mee wil gaan. Het liefst een F150 expert. Kom je uit de buurt van Den Bosch en je wil me van dienst zijn dan hoor ik het graag. Iets van maandag 2 juni oid. Vergoeding kan over gesproken worden natuurlijk.
Groet Jurg
http://www.skydance.nl