Truckie verlaagd vandaag, 2 inch verlaagde veren vooraan, achteraan 4,5 inch verlaag dmv flipkit.

Alle sporen gewist

, heb zelfs de chrysler sticker die nog aan men oude spiralen hing overgezet op de nieuwe. Heb er weinig goede hoop op volgend jaar op de keuring, maar alle beetjes helpen.

Op verscheiden Us forums gelezen dat bij een 2 inch verlaging, de standaard mogelijkheden tot uitlijnen soms net wel, net niet genoeg zijn. De oplossing is de sleufgaten van de bovenste A arm verlengen richting wiel, heb het voor de zekerheid nu al gedaan, A arm was toch los om de spiraal te monteren. Misschien niet eens nodig, maar geen zin terug te gaan demonteren indien het uitlijnen niet zou lukken.

Flip kit achteraan zat er al een tijdje op en had daarvoor een extra lange shackle gemaakt om de truck mooi recht te krijgen met de standaard voorvering, nu de voorvering zakt, moet de achter kant meezakken dus de shackles terug stukje ingekort.


Deze kan er nu dus ook af

, komen voor en achter wel nieuwe in de plaats moet nog even zoeken wat het beste type is.

resultaat, 77 cm tot aan spatbord, was 82 voordien.

Achterste schokbrekers zitten wel bijna op hun maximum slag, zou graag een setje aftermarket beter dan srt origineel die er nu onderzitten monteren. Heb al paar goede dingen gelezen of QA1 vering, iemand ervaring mee, of met andere merken, ik hoort het graag.