Van de week een toeter aangeschaft voor de f100, maar aangezien die eerdaags nog niet rijd, dacht ik de toeter even te installeren in de polo.
Ben begonnen met de compressor, aarde aangesloten op een aardpunt en de voeding via een random geschakelde kabel(erop gedrukt met zo'n, twee kabels erin plaatje erdoor drukken en klaar).
Auto omgekeerd, compressor werkt, auto doet het prima.
Vervolgens toeter geïnstalleerd aarde via een meegeleverd schakelaartje en een plekje gezocht voor de aarde, voeding rechtstreeks van de accu.
Nu het probleem, nadat alles geïnstalleerd was heb ik de auto gestart en de compressor loopt op tot 5 bar ongeveer en de auto valt uit. Hij wil niet meer starten, alles doet het, verlichting, radio, startmotor draait, maar de auto slaat niet meer aan.
Ik heb de toeter eraf gehaald, geen resultaat. Compressor eraf, geen resultaat. Zekeringen gecheckt, alle zekeringen heel.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik kan niks meer verzinnen....
Bedankt, Jurrien
_________________ Greatz Jurrien
'70 Ford f100 sport custom 302 V8 '90 Bmw 525i E34 turbo build in progress '01 Bmw 530i E39
Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988
Laatst bijgewerkt door Jurrien op vr mei 09, 2014 13:40, in totaal 1 keer bewerkt.
|