Goedendag,
Ik zit een beetje met het volgend ( mijn excuus als dit in het verkeerde forum staat wist niet zo goed waar ik het het beste kon plaatsen ) Mijn 1996 Chevrolet K1500 Silverado starte een vorige week dinsdag heel erg slecht tot helemaal niet, ook liep deze nadat hij gestart was heel erg slecht. Ik heb de bougies, bougiekabels en rotor plus rotorkap vervangen, met als resultaat dat hij heel even goed starte en ook netjes liep maar dit was na de 2e keer starten over, heb er toen nog wel een 20 min mee rondgereden maar daarna starte hij dus helemaal niet meer. Ik heb mijn auto vorige week woensdag op laten halen door een garage en die zijn er mee aan de slag gegaan. De compressie test was gelukkig goed, en die kerel vertelde mij dat de ontsteking weg valt en dat hij nog niet precies wist waar het probleem zit. De auto is uitgelezen en ook daarmee kwamen ze niet echt verder, temperatuur sensor heeft hij ook al zonder resultaat vervangen.
Nu is eigenlijk mijn vraag, is het normaal dat zoiets zo lang kan duren ? ik ben me druk aan het inlezen over van alles en nog wat over deze auto en de motoren, en ben dus nog niet echt een expert, maar vind dit nu wel heel erg lang duren.
Groeten
Koen
|