thierry schreef:
hallo
ik heb mij laten vertellen dat het beste is dat je de onderkant van de truck laat dinnitrollen.
(zwarte spul tegen roest)
iemand ervaring mee ??
laten doen of zelf doen of niet nodig ??
mijne is 3 jaar en begint op een paar plaatsen een beetje roestvorming te komen aan de onderkant is dit normaal ?
ik heb dus deze week dat behandelt , bij die auto winkel Jansen Geerincks een bus van een liter halen , een soort coating
ik geloof een 7 euro is echt niks, in deze bus kan je een drukspuit draaien heel makkelijk
je kan dit produkt ook in gewone spuitbussen krijgen (grijze bussen "undercoating" staat erop of zoiets)
wel eerst goed ontvetten alles onder na de winter , want anders hecht het niet of niet goed
het makkelijkste is ook je auto op een smeerput rijden of brug
vanachter had ik een dag ervoor de wielen erafgahaald en zijdelinks ook gespoten
het is misschien niet zo goed gespoten , dan als je het proffesioneel laat doen, misschien sneller afblotten, al heb ik daar mijn twijfels aan want het is echt goed spul
maar volgend jaar zet ik 'm toch weer op de smeerput en dan bekijken we het weer en gewoon wat bijwerken dan.
als je het laat doen ben je echt veeel meer kwijt
ik had dus ook van die vliegroest op de twee dwarsbalken en de grote chassisbalken vooraan komt waarschijnlijk van de steentjes die der tegenaan vliegen
maar nu isie mooi zwart in de teer
als ik vrijdag thuis ben maak ik wel ff foto's
gr
eric