Oei Oei Oei
, het wordt wel weer eens tijd voor een update vanaf Wieringen.
Na het verfsmeren moet natuurlijk alle losse zooi van de werkbank weer terug in de bak, al dan niet op dezelfde plaats.
De valve body uit elkaar
Hier zit niet veel in wat vervangen moet worden, maar even reinigen na een paar weken op de werkbank lijkt mij niet overbodig.
Allemaal kleine dingetjes... Met wereldreiziger veertjes....
De boel weer aardig in elkaar
Toen sloeg na een dag de twijfel toe. Zou ik die snapring wel goed aangedrukt hebben?
Hier zie je ook het 'anti clunk' veertje. Dit veerje kom je meestal na de revisie en installatie tegen op een hoek van de werkbank
Juist hele zooi er weer uit om te constateren dat ik alles netjes had gemonteerd. Blijkbaar toch even teveel staat ouwehoeren in de schuur
Rare vent op het werk
Waar ik dat wel het superhandige montagebokje van mocht gebruiken
Na een tijdje houdt je deze zooi over
En ziet de bak er weer zo uit
Alsof er alleen een beetje verf opzit.
M’n blok staat er nog steeds zo bij
Ik heb in september mijn krukas te balanceren gebracht bij waarschijnlijk het verkeerde adres. Het duurt nogal, maar dan zal er voldoende aandacht aan de kwaliteit besteed zijn, nietwaar?
Tussendoor heb ik een verwijderbare trekhaak aan de Impala geknoopt
Want ik had weer eens last van bestel-woede. Gelukkig zijn Hans en Bianca altijd welwillend om deze woede te stillen.
Past precies
, niet.....
De trekhaak is nodig voor de verbouwing van mijn huisje waar ik eindelijk eens aan begonnen ben. Dit gaat zoals jullie merken wel wat ten koste van het truckproject, maar het schijnt dat tijd relatief is....
Inmiddels ben ik begonnen om mijn tussenbak te reviseren. Deze ziet er eigenlijk nog heel goed uit, maar als ik dan toch alles aanpak, dan deze ook maar. Met alle foto’s is deze post wel weer lang genoeg en zal ik t.z.t. de tussenbak plaatsen.
Naaldjes, allemaal naaldjes!