Dag iedereen,
Nadat onze Suburban al enkele jaren moeilijk of pas na zeer veel herstellingen, lassen en slijpen door de keuring geraakte en dat dit jaar weer het geval was,
hebben we hem eens laten bekijken door een geprofessionaliseerde carrosier/garagist op de brug.
Daardoor zag hij en ik dat het bijna onmogelijk was om deze te herstellen.
O.a totaal weggeroeste dorpels, wielkasten, chassisbalken en steunpunten van het koetswerk en lekkende servopomp en differentieel.
Nu zeggen velen waarschijnlijk dat zo goed als alles te maken is, dit kan ik geloven en ik versta dit.
Maar als je deze onderkant zou gezien hebben zou je wel verstaan dat wij er geen geld meer willen inpompen.
Na de laatste 15 jaar in weer en wind te staan en niet echt te zijn bijgehouden zo als het moest is deze prachtige wagen letterlijk weggeroest.
Na een goeie 850.000 mijl ofwel een dikke 1.350.000 km en 2 motoren en 2 transmissie's later is het verhaal van de Suburban spijtig genoeg afgelopen...
De Suburban blijft echter wel gewoon rijden maar helaas zonder keuring en alle andere nodige vereisten...
Wij gaan deze nu gebruiken als een echt sleurbeest en om te crossen e.d.
Later op het jaar word hij waarschijnlijk vervangen door een geimporteerde versie die er veel beter bij staat en ook beter wordt onderhouden natuurlijk!

Het was echt een prachtige wagen om mee te rijden met zeer veel power!
Spijtig genoeg zal deze niet meer legaal op de baan kunnen
RIP Suburban...