texas boy schreef:
Als je blad open slaat over accessoires voor trucks dan zijn de Tundra's en Titans prominent aanwezig en ze zijn hier geaccepteerd door de Amerikanen als Made in America en het is gewoon een stoere truck die niets onder doet. Mensen die de auto industie een beetje volgen weten dat er constant veel verschuift en dat veel fabrieken verhuizen naar lage lonen landen, dus de kans is aanwezig dat Toyota bijvoorbeeld de fabrieken sluit in Amerika en in Mexico verder gaat, oeps

In Amerika praat men over de Big 3, Chrysler, Ford en General Motors, dit zijn de Amerikaanse merken ondanks dat de kans dat de RAM truck in Mexico gemaakt is erg groot is. Ik heb al diverse malen gezegd dat mensen als Dick welkom moeten zijn alleen hij moet niet de Tundra promoten of vergelijken met de Amerikanen want het einde is dan een beetje zoek vind ik.
ha Hans,
je verhaal snijdt hout, toch zijn de plannen om in Noord-Amerika uit te breiden ook nog niet van de baan...
http://www.mysanantonio.com/business/bu ... 874416.phpdank je wel voor het feit dat je me hier welkom heet, ik heb verder geen enkele behoefte om de Tundra te promoten of te vergelijken met de Amerikanen, dat zou ik hooguit gaan doen wanneer ik daar voor betaald zou krijgen...

ik ben blij met mijn Tundra, het ding heeft me al meer dan 100K mijl zorgeloos gediend, dat en het feit dat ik ook vanwege mijn vroegere positieve ervaringen met het merk nu weer voor toyota ben gegaan lijkt mij echt geen reden voor sommigen om deze truck ( en de eigenaar ) royaal af te zeiken...
jouw reactie zet de zaken gelukkig in het juiste perspectief, dat waardeer ik..!!
understand..!!