Hallo Heren ,ff een kleine update van mijn kant. Vorig weekend heb ik met Joeri nog een dagje wezen stoeien op en rond de truck. Kleppentrein nagekeken, bougies gewisseld en vooral bezig geweest te begrijpen waarom we niet vooruitkwamen met het mappen van de auto.Joeri is een zeer ervaren man met allerlei elektronische injecties en heeft ongelooflijk veel ervaring opgedaan op zijn testbank met het afstellen hiervan. Om de SRT goed te kunnen afstellen heeft hij een extra sensor in de uitlaat geplaatst die via een vrij simpele manier met de originele computer van de auto communiceerde en ook via een wifi verbinding uit te lezen was op zn telefoon. Deze bleek dus na enige uren van onbegrijpelijke waardes afgeven gewoon niet te werken, en ook niet werkend te krijgen. Sensoren gewisseld en van alles er omheen gedaan maar we komen eigenlijk niet verder met de informatie die we hebben. De basisafstelling die we uit de USA hebben is verre van rijdbaar. Let wel, de auto is alleen mechanisch veranderd, het in-en uitlaat trajekt is verbeterd en er is een woestere nokkenas geplaatst. De computer is dus nog zoals hij hiervoor was. Omdat de Amerikaanse leverancier niet echt meewerkt met het verstrekken van gegevens tast je redelijk in het duister als je software niet goed is, oftewel gaat het heeeeeel lang duren voordat je bent waar je wilt wezen. Onze vriend aan de overkant van de plas heeft liever de auto daar denk ik, dan dat hij een werkend softwarepakket opstuurt. Omdat het lastig is de auto daar af te stellen staat hij nou bij een vriend van ons uit de racewereld die veel ervaring heeft met deze software, en wordt de auto gewoon hier in Holland gedaan. Hopelijk heb ik gauw meer nieuws, we blijven jullie op de hoogte houden
Tot gauw groet Marc