hemiram schreef:
elmo schreef:
Lees net pas dit topic.
Dit is echt balen zeg een super mooie truck die door zo'n eikel ff geramt wordt.
Het belangrijkste is dat je er zelf goed van af gekomen bent, maar let wel goed op jezelf, zoals de meeste aangeven je gezondheid waardeer je pas als je het kwijt bent....
BETERSCHAP!!
thanks elmo
moly schreef:
Hè ouwe hoe voel je je nou zo een paar dagen later ???
het gaat elke dag beter rene

truck wordt maandag getaxeerd , en dan een plan maken voor het repareren

He Peer mooi dat het beter met je gaat, maar je moet je echt nog een aantal weken in de gaten houden.
Spreek namelijk uit ervaring, heb in 2010 een zelfde soort ongeval als jou gehad reed ook in een grote bus.
En ook zo als jou ging ik de volgende dag gewoon weer aan het werk, had wel last maar dacht gewoon doorgaan.
dacht ook dat ik niet kapot te krijgen was,altijd hard werken druk druk, maar ben een aantal weken na het ongeval volledig ingestord, tja kwam helemaal in een andere wereld, dokters,ziekenhuis,arbeids deskundigen,advocaten,revalidatiecentra pffff drama allemaal.
Kreeg een aantal weken na het ongeval last van duizelingen,misselijkheid,dubbel zien,braken, en een gigantische koppijn.
Na meer dan 2 jaar ben ik weer een beetje begonnen met werken, werk al vanaf 2003 voor mijzelf en nu nog steeds.
Heb nu nog steeds last maar wel in mindere mate, elke dag is anders maar ben wel iemand die heel positief is en alleen maar door wil gaan.
Met de verzekering heb ik alles afgerond wat ik als positief heb ervaren, heb een afkoopsom kunnen overleggen via mijn advocaat.
Maar goed geld is makkelijk maar gezondheid kun je niet kopen.
Peer ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt,en dat je naar jou lichaam luisterd de 1 ste 6 weken zijn van groot belang, bezoek is een dokter, laat je onderzoeken, dit is voor een eventueel letselschade traject van heel groot belang.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mocht het zo zijn dat het toch niet zo goed gaat wat ik uiteraard niet hoop heb je hebt vragen, stuur me dan een berichtje, want ik weet als geen ander welke weg je in moet slaan, en wat de grote valkuilen zijn,
Heb veel informatie en wil jou er dan graag mee helpen.
beterschap en groeten,
Theododge