Het is nu wo jun 25, 2025 18:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 15:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
ik heb een mooie edelbrock carb en inlaat gekocht, nu ben ik druk bezig met het eruit halen van de andere.

de inlaat zit alleen muurvast, dus ik heb de kleppendeksel eraf gehaald, om te kijken of die daar misschien nog vast zit, toen kwam ik dit nummer tegen
Afbeelding

nou vroeg ik me af, dit is een nummer van een 302 v8, waar kan ik aan herkennen dat ik een 302 heb of een 360 zoals het VIN nummer zegt?!

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Laatst bijgewerkt door Jurrien op za jul 14, 2012 14:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 16:37 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
het is een 302, dubbel genaaid

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 16:50 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 05, 2010 16:14
Berichten: 163
Woonplaats: Schildwolde
Die sport lijkt bij chevies ook veel voor te komen, er rijden genoeg 305s rond onder de noemer 350 ....

_________________
if (!works) hammer();

1988 Chevy K1500 - Sold...

1996 Dodge Ram 2500 Cummins


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 16:56 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
och man, hier baal ik echt van.... super dikke carb en mooie inlaat gekocht voor een spotprijs...heb je dit gezeik :evil: :evil:

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 16:59 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 16, 2012 17:49
Berichten: 351
Woonplaats: Farmsum
Zat die vorige eigenaar van dat spul net zo mee vandaar de spotprijs :mrgreen: :albino:

_________________
heb een hekel aan bumperklevers er zat van de week ook weer een voor mij
AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 23:45 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
nee hij had een dik 6.7 liter blok gekocht, maar kan alles weer terugbrengen!

carb hou ik wel btw, ik zag dat die op de andere inlaat ook past. dus toch nog iets voor een goede prijs

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 13, 2012 21:37 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
ik heb nu de goede inlaat (helaas wel een dure), ik heb alles schoon en klaar voor installatie.
ik lees alleen dat ik gasgacinch 9300 van edelbrock nodig heb, alleen heb ik geen idee waarvoor en wat het is.
kan ik dit met iets nederlands vervangen, of hoef ik alleen maar de waterpoorten te sealen met vloeibare pakking en dat hele gasgacinch vergeten.

eerste keer dat ik een blok open heb van een auto, dus geen idee hoe het allemaal werkt :lol:

het plaatje:
Afbeelding

en als ik dan de pakking erop doe, moet ik dan erna en of ervoor vloeibare pakking erop smeren.

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 14, 2012 14:27 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 13, 2008 0:09
Berichten: 1993
Woonplaats: Riemst, Belgisch Limburg
Gasgacinch is gewoon vloeibare pakking. Kan je hier ook gewoon kopen van Loctite of een ander goed merk :wink:

_________________
--JORDY--


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 14, 2012 14:38 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
ik heb alleen rond de waterpomp vloeibare pakking gesmeerd, bij het kop en eind stuk ook.
10 minuutjes gewacht, alles erop gemonteerd, in de juiste volgorde en kracht aangedraaid.

maar wanneer kan ik de vloeistof er weer in doen... op de een die ik hier heb liggen staat 10 uur, die heb ik niet gebruikt.
op de andere bus, staan geen droogtijden of niks...

verder zit alles erop :) :

Afbeelding

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 14, 2012 14:49 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Ziet er goed uit jurien :thumbright: :thumbright: t ligt aan de pakking die je hebt ,hoelang je moet wachten :!: die ik gebruik mag na een uur er weer vloeistof in . Maar als je twijfelt gewoon een nachtje wachten dan rescheer je niks :wink:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 14, 2012 17:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
hij gaat zo niet lopen btw :drunken:

benzine op de pcv.... niet handig

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 15, 2012 13:21 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 24, 2011 8:37
Berichten: 552
Woonplaats: Uithoorn
Het nummer in de cilinderkop zegt niets over wat voor motor het is.
Het motornummer staat achterop de motor naast de ontsteking chauffeurszijde.
Dit nummer even Googlen.
In de cilinderkop staan ook nog andere nummers, het lange nummer ook even Googlen.

_________________
'91 454SS
496ci, alu. koppen, Edelbrock injectie, remote 80mm turbo.
http://youtu.be/nF8DPwoybCo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 15, 2012 14:18 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
ik denk dat het vinnummer is veranderd om het mooier te laten lijken...

nadat ik gegoogled had kwam ik nog meer kenmerken tegen, vervolgens pastte de inlaat van de 360 FE niet, dus het moet wel een windsor(302) zijn

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling