Nou hier ben ik lekker veel mee opgeschoten

Minder vermogen in plaats van meer godver de godver

Koppen komen van een 5.7 liter af en hebben een grotere verbrandingskamer dan de koppen van een 5 liter dus ben met me compressie verhouding van 9.3:1 naar ongeveer 8.3:1 gegaan. Dit had ik kunnen voorkomen door de koppen 1mm af te laten frezen en een dunnere koppakking te gebruiken maar door het plan om er een fohn op te zetten heb ik besloten dan niet te doen. Maar dat dit zoveel verschil maakt op een N/A motor had ik niet verwacht

Hoop dat een beetje wind in de motor zometeen een hoop goed gaat maken.
@ Alex Nee snap er ook niks van dat ze dit zo doen, lijkt wel of ze eerst de leiding van de tank naar de motorruimte trekken en dan nog eens gaan bedenken waar ze die verdamper gaan plaatsen
@ Peer Nog niet dus

kan er beter met me tengels van af blijven
@ Tim Starten ging vrij aardig, even de ontsteking wat verdraait en lopen.
@ Andre Ben een beetje aan het passen en meten daar mee.....
Wel nog de Air / Fuel en boost meter ingebouwd van het weekeind. Best leuk spul.

Kastje van de Air / Fuel achter het dashboard kastje geplaatst
Nog geen idee wat ik in het onderste gat ga plaatsen. Valt ook een beetje weg achter het dashboard
