Inmiddels bij 4 garages geweest voor de lampen, neerzetten en een vrijbrief voor de uren gaat me toch te ver.
Onder het motto liever illegaal met licht, dan zonder.............................
Vandaag een set verstralers (rond) voor in de bumper gekocht.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeel handig met elektra

(NOT

)
Dus ben heel trots dat ik de verstralers werkend heb gekregen; wel een hele avond werk
Dashboard lag toch uit elkaar voor schakelaar en draden van de verstralers, dus nog even de schakelaar van de lampen eruit gehaald.
Zwart blokje (waar alle draden ingaan) los gehaald van de schakelaar, zie ik dat er een beetje plastic is gesmolten.
1 stekker zat een beetje los, deze eruit gehaald en met een tang samen geknepen, weer op het schuifje gezet, rest van het stekkerblok terug gemonteerd.
Nu doet mijn dimlicht het weerWas dus alleen een los stekkertje in dat zwarte blokje.
Met andere woorden, voor nix de hele avond bezig geweest om verstralers te monteren
Goede nieuws is, dat ik nu wel een mooi setje verstralers heb
Nog ff een vraagje.
Dat zwarte verdeelblokje met alle stekkertjes erin, was een klein beetje gesmolten.
De stekkertjes erin zitten vast, dus een nieuw blokje wordt lastig.
Is het misschien verstandig om dat blokje eruit te halen en alle kabels van ge- isoleerde stekkers te voorzien?? dit omdat er een klein stukje gesmolten is??
Nadeel hiervan zal zijn: als de schakelaar los moet (vervangen) dat je een puzzle hebt om de kabels op de juiste aansluitingen te zetten.
Wat is wijs?????