Het is nu wo jun 25, 2025 0:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: koppelingsdruk valt weg
BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 22:06 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: ma jul 04, 2011 23:06
Berichten: 1
goede avond,

zal me even voorstellen,
ik ben patrick en kom uit noord-holland en rij nu 1 1/2 jaar in een Chevrolet s-10

maar heb eigelijk al vanaf het begin problemen met me koppeling, als me auto koud is is er niks mee aan de hand. maar als ik meer dan 2uur rij op een dag valt me koppelingsdruk weg en dan zit er een hele vrije slag in en het laatste stukje pakt hij pas wat waardoor het lastig schakelen word. en de volgende dag is hij weer helemaal goed. ik rij er elke dag mee naar me werk (25km op een dag) en dan is er niks aan de hand, echt pas bij lange afstanden. heeft iemand misschien een idee wat het kan wezen ? ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegt heb.

ik Google altijd alles maar dit probleem ben ik nog niet tegen gekomen..

het enige wat er aan gedaan is is ontlucht en een keer olie vervangen ervan (door de garage)

Groeten patrick


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 22:10 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 14, 2011 15:29
Berichten: 842
Woonplaats: elburg????
viewforum.php?f=14 :D

_________________
Doe waij seg, dan liej niet! Gr. Kees

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2012 22:21 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 14, 2011 15:29
Berichten: 842
Woonplaats: elburg????
dave schreef:
Kunnen het ook hier doen Kees,

Of wou je het officieel :D

viewtopic.php?f=13&t=9636 :D :D
Doe ik eens serieus :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Doe waij seg, dan liej niet! Gr. Kees

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 13:37 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 24, 2011 8:37
Berichten: 552
Woonplaats: Uithoorn
Als eerste, hoe is het koppelingsvloeistof pijl ?
Dat zit in het zwarte bakje met zwart rubberen dop naast de rembekrachtiger.
Als deze op pijl is heb je 2 kansen,
Of de koppelings hoofdcilinder is inwendig lek of de hydrolische koppelings druklager is inwendig lek.
Is het oliepijl onder niveau controleer dan op lekkage/zweetage.
Op de dop staat wat er in moet, ik dacht remolie dot 3

_________________
'91 454SS
496ci, alu. koppen, Edelbrock injectie, remote 80mm turbo.
http://youtu.be/nF8DPwoybCo


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling