ik heb met mijn ex avalanche ook wel redelijk zware auto's vervoerd maar is toch altijd stressen in de auto.
mijn aanhanger is een ifor williams en dit zijn de caddilac's onder de aanhangers en die is wel redelijk stabiel maar zoals je op de foto zie heb ik er ooit een k30 op staan gehad met heel de bak van de k30 vol met hummerbanden en velgen.
toen zat ik aan 4ton aanhanger inbegrepen , en dat was toch genoeg.heb niet harder gereden dan 75 maar had die hummerbanden beter in de avalanche gegooid.
Ik moest toen een 75km rijden en was toch blij dat ik thuis was
in principe zou dit wel moeten lukken 3ton achter je avalanche maar het zal er aan liggen hoe je aanhanger rijd en zie vooral dat je hem juist laad dus een beetje meer naar voren op de trekhaak.
ik maak mijn auto's ook altijd vast met spankabels rond de wielen en ik zou dit ook niet doen aan het chassis.
bandjes van mijn aanhanger zit 6kg in maar dit zijn wel hoge druk bandjes .
ik zou ook zeker die hummerbanden in de avalache steken voor wat meer gewicht .
zelf rij ik nu met een suburban diesel van 96 die 3ton weegt en da's toch heel wat geruster rijden dan met de avalanche.
veel plezier in inor , ik had er ook geweest normaal met een sj410 volgende week maar kan niet mee.Je zal wel enkele belgen tegen komen, met suzuki's daar.