dodgevipertrucks schreef:
Het is exact het logo van de commemorative SRT trucks zie ik net.

Onderstaande plaatje (komt van ebay af) heb ik door gestuurt als mijn ontwerp en dit heeft dat bedrijf die de jassen gemaakt heeft omgezet naar een bestand voor hun borduur machine.. Groter heb ik ook niks en zei hebben het ook hiermee gedaan..

Het digitaal ontwerp zal wel een vaag bestand zijn wat de borduurmachine herkent.. Als ik daarom vraag zullen ze vast vragen wat ik ermee moet omdat zei het gedigitaliseert hebben en er tijd en werk aan gehad hebben.. Als ik dan zeg dat iemand anders er polo of T-shirts mee wil maken dan zullen ze wel zeggen die maken wij ook of ik moet weer betalen voor het digitale ontwerp.. Het bedrijf die m'n jassen gemaakt heeft zit in Engeland dus het zijn voor mij ook geen bekende mensen want anders had het misschien wel gelukt.. Als het hun met het bovenstaande plaatje gelukt is (dat is het enige wat ik heb opogestuurt als voorbeeld) dan moet een ander dat ook kunnen lijkt me

.
normaal gezien heb je het recht om je gedigitaliseerd formaat in bezit te krijgen ,
je hebt het trouwens al betaald...
maar ik heb ook software om het om te zetten naar een borduurbestand ,
ik probeer het dit weekend wel effe.
dit was toch niet verkleind voor het forum he ?