Goeienavond allemaal
Het is de eerste truckmeeting voor ons... ik kan alleen maar zeggen: wát een dag, wát een sympathieke mensen en wát een feest om in konvooi mee te kunnen rijden!!
Via deze weg willen Helen en ik behalve de crew te bedanken voor hun goed geregelde organisatie, ook even Dave en Moniek in het zonnetje zetten en bedanken voor het bakkie koffie ,-van huis meegenomen- en de koek.... Het zijn die dingen waarin iets simpels-de vriendelijke ontvangst en koffie- een groot gebaar zijn.... Topklasse
Hierbij wat foto's...
Wat een imposant gezicht moet dat zijn , zeker voor buitenstaanders; al die trucks. Helen en ik hebben staan genieten en vooral op de weg in de bochten ,dat je dan ziet hoeveel er eigenlijk zijn.

Ik kon het natuurlijk niet laten; ons eigen truck op de foto!!

Uploaded with
ImageShack.usVandaag toch weer "verliefd geworden" De truck van Dino!! Zoiets zou ik eigenlijk erbij willen hebben voor Helen (ook een beetje voor mezelf

) Mooie stoere truck met een "geil "geluid

Deze moest ook even op de foto: De truck van Pieter.. Imposante wagen en... tja, als Ford liefhebber met liefde voor ouder spul.....

Helen en ik zijn om 1430hrs afgetaaid... Ik ben lekker onderuit gaan zitten en Helen heeft ons naar huis gereden. Best leuk om je eigen meissie aan het roer te zien
Volgend jaar beslist weer!!!