Ben sinds vrijdag middag weer terug op Belgische bodem maar had nog geen tijd om foto's te posten hier... (festival mee helpen opbouwen en niet toegeven aan de jetlag. Had van woensdag morgen half 11 tot vrijdag nacht 2u geen slaap meer gehad. SLEEP IS FOR THE WEAK!!!

)
Nou, we hebben tijdens onze trip daar mooi even 6006km op de teller bijgezet, had zelf gerekend op 4500km max! maar ja, je rijd wat om, nog "even" naar daar en daar.... dan nog 1000km omgereden om Yosemite National Park te kunnen zien. Maar het is het allemaal waard geweest!!!
Ik ben dus van Chicago via Springfield, St. Louis, Springfield, Oklahoma City, Amarillo, Albuquerque, Flagstaff naar Grand Canyon, Hoover Dam naar Las Vegas gereden. Toen nog naar Death Valley en zo via Williams naar Los Angeles. Toen Besloten om via Santa Barbara naar Yosemite National Park te rijden.
Terug via Fresno naar L.A. om vandaar uit weer terug naar huis te keren.
Benzine is er echt een lachertje tegenover hier! Ik heb tussen de 55 en 70cent betaalt de liter!!! Ik had een Jeep Patriot met een 2.4L benzine motor, reed zalig de hele 6000km lang. Met een gemiddeld verbruik van 8 liter vind ik het een hele zuinige wagen.
Fantastische vakantie gehad, super veel gezien en een ervaring om nooit meer te vergeten. En zeker niet de laatste keer dat ik naar de States ga
Genoeg gelult, nu de foto's! Vragen?? stel maar
De huurauto: