Heerlijk he hoe mensen toch super serieus op deze discusie in blijven gaam
Mijn mening:
Een nieuwe Volkswagen die uit de VW fabriek in amerika van de band komt is toch ook geen amerikaan. Blijft in mijn ogen een duitse frikandel.
Als ik aan Toyota denk dan denk ik aan japan dus is een japanner..
Als je de namen Dodge, Ford, Chevrolet, GMC, Cadillac, Lincoln enz enz enz hoort dan denk je aan Amerikaanse merken ook al word bv de Dodge in mexico gemaakt.
Deze hele usa vs japan discussie moet helemaal niet serieus genomen worden. Merken tegen elkaar opspelen zal je toch altijd houden De 1 is ford man, de ander dodge, die weer chevy en de ander is tundra geil. Voorheen was t de Ford en nu is de Tundra gewoon de lul en komt gewoon door al dat serieuse tegengas wat er steeds weer op komt ..De 1 vind dit en de ander dat en wie tegen is gaat lekker door met relle. Heerlijk toch

Iedereen moet kopen wat die mooi vind maar een appart Tundra forum zal op dit
USAtrucks forum niet komen omdat het gewoon niet tussen de amerikaanse merken past (of er moet ineens veel intresse en vraag naar zijn dan kunnen we evt een poll starten en kijken wat iedereen er hier van vind). Wil vanzelf niet zeggen dat ze hier niet mogen komen.. Als iemand met een Tundra vind dat hij tussen de USAtrucks past dan is die hier uiteraard welkom maar zal tegen een grapje of geintje zoals nasitruck, spaghettiframe enz moeten kunnen want daar kun je vanzelf op wachten.. Niet te serieus opvatten en gewoon die amerikaanse klerezooi de grond in schoppe want die bende mankeert ook altijd wat.. Ik zeg altijd "er is niks zo onbetrouwbaar dan amerikaanse autos" maar toch als je het virus eenmaal te pakken hebt dan kom je er niet meer af. Gelukkig maar want het is en blijft gewoon kicke om mee te rijden.. Een Tundra zal ook ongetwijfeld super goed rijden maar het is een persoonlijke smaak dat voor iedereen anders is.. Ook kan het te maken hebben met de zakelijke kanten van hoe klanten of werkgevers over je grote Dodge Ford of Chevy denken.. Een Toyota is in de ogen van mensen dan misschien toch eerder normaal en kan me goed voorstellen dat dit mee kan spelen als je een eigen zaak hebt en je met je truck bij klanten voor de deur moet staan. Als mensen een grote amerikaan zien en totaal niets over deze autos weten dan is de eerste reactie "daar gaat weer zon bakbeest, benzine zuipers, mileu vervuilers, aso's enz enz" of je krijgt vragen zoals "Nou de zaken gaan goed zeker??" ziet dezelfde persoon jou in een Toyota rijden dan is hun reactie ineens anders want dat zien ze dan weer als een iets grotere "normale" werk auto en denken niet meteen aan een benzine zuiper enz.. Heel vreemd maar zo is het vaak wel. Maar goed het blijft gewoon een eindeloze discussie maar ik moet er elke keer weer om lache. Vooral als die gekke sjeng weer om de hoek komt zeilen met zn termen zoals spaghetti frame enz hahahaha Geweldig

---
Succes met de test ritjes en met beslissen.. Kopen wat je zelf mooi vind en niet wat een ander vind

Voordat ik hier met het nieuwe model van de ram kwam werd deze ook afgezeik, maar toen volgden er meer en moest er en nieuw slachtoffer gevonden worden en dat is de Tundra geworden.
Als er meer rijders komen met die nassie Truck zoeken we wel weer een ander slachtoffer waar we de draak mee kunnen uit steken