Het is nu wo jun 18, 2025 0:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 12:24 
Pro Trucker

Drukte is zeker goed!

Ik kan inderdaad weleens een prijsje aanvragen bij jullie :wink:

Maar het zoeken naar de F350 staat dus even op een laag pitje... Ben eigenlijk meer op zoek naar een mooie kraan met een sorteerknijper :D

Zo zal ik altijd wel blijven zoeken in m'n leven :lol: :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 13:07 
Trucker

Stuur me maar PBtje of email (stephan@vegopapendrecht.nl) dan maak ik mooi prijsje voor je..

Ik zal ook altijd blijven zoeken.. Moet zelfs mijn eerste amerikaan nog vinden :P

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 10:25 
Heavy Trucker

RickyV8 schreef:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik voor m'n werk een Ford F350 Dually Flatbed diesel (vlakke laadbak) wil kopen. Het type vanaf 2008.

Nou wil ik jullie vragen waar ik het beste rustig kan gaan zoeken naar een geschikte wagen. Kan ik dit het op craiglist.com doen, ebay, of zijn er nog meer sites die de moeite waard zijn?

Het zal zoiets worden, liefst met een aardige laadvloer zodat er een minigraver of minishovel op kan staan (laadbak een meter of 4 lang, dus een regular / single cab)

Kaal chassis mag ook (misschien nog wel liever) dan laat ik er hier door een carrossoriebouwer een laadbak met aluminium zijschotten opzetten. Wagen komt op vrachtwagen kenteken (C)

Uiteraard sta ik ook open voor alle opmerkingen tips enz...

Misschien weten jullie iets in NL te staan?

Thanks!

Ik zit dit nu zo'n 4-pagina's te volgen, maar weet je zeker of je hier goed aan doe.
Gevoelsmatig van jouw kant kan ik me er iets bij voorstellen, maar zakelijk/economisch zeg ik,
niet doen. De mogelijkheden die je nu hebt met de Daf-45 zijn vele malen groter voor de werkzaamheden en transport wat jouw branche betreft. Zet je minikraan eens op de pick-up
met 3-bakken erbij, dan zit je "vol", zet je mini shovel er eens op met nog wat los spul, dan
zit je "vol", als je een zwaarder kraantje moet huren van Boels of Borent, kan (lees mag)
die wat gewicht betreft op de pick-up. Er komt al een zwaarder hulp-chassis met een tranenplaat vloer op wat van je totaal gewicht afgaat, wat blijft er aan laadvermogen over.
Je hebt het over een ander kraantje met sorteerknijper, dus je wordt al groter en zwaarder,
Voor twee machines op het werk moet je al twee keer rijden of je moet een "hanger" meenemen, nu zet je alles op de Daf ..... en gaan.
Slaap er nog maar een nachie over.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 12:22 
Super Trucker

Zo dat zijn wijze woorden ome Willem :lol:

Maar idd je heb wel een punt :drunken:

Aan de andere kant is Ricky volgens mijn meer aan het denken als liefhebber als zakelijk (wat ik wel begrijp)

Maar idd misschien kan die beter ze daffiee houden en straks een ami speeltje er bij kopen

Slaap lekker :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 14:38 
Pro Trucker

Hoi Willem,

Bedankt voor je reactie, je hebt helemaal gelijk.

Het is alleen de bedoeling dat de pickup in plaats van mijn VW LT bus komt. De LT is zo goed als verkocht.
De Daf had ik wel te koop gezet, maar die verkoop ik toch niet, daar ga ik namelijk zeker spijt van krijgen.

Morgen wordt de LT opgehaald, en dan ga ik eens rustig rondkijken en nadenken :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 20:02 
Super Trucker

RickyV8 schreef:
Hoi Willem,

Bedankt voor je reactie, je hebt helemaal gelijk.

Het is alleen de bedoeling dat de pickup in plaats van mijn VW LT bus komt. De LT is zo goed als verkocht.
De Daf had ik wel te koop gezet, maar die verkoop ik toch niet, daar ga ik namelijk zeker spijt van krijgen.

Morgen wordt de LT opgehaald, en dan ga ik eens rustig rondkijken en nadenken :D

ik weet nog een mooie cummins (zonder trailer maar wel met de luchtreminstallatie en vangmuil) :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 21:20 
Pro Trucker

Ik vind die Takeuchi ook wel erg dik! :D

4,5 tonner?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 21:39 
Super Trucker

RickyV8 schreef:
Ik vind die Takeuchi ook wel erg dik! :D

4,5 tonner?

idd tb 145 op stalen rupsen weegt 5 ton zonder hydr. snelwissel en bakken

30 cm verlengde stick en sorteergrijperfunctie :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 21:59 
Pro Trucker

Die zou ik eigenlijk nog liever willen hebben dan die Dodge :D :wink:

Daar ken ik nog wat mee verdienen :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 22:01 
Heavy Trucker

Ik zou als het financieel mogelijk is die oprijwagen verkopen en een containervrachtwagen kopen. Gebruik het zelf ook voor mijn werk, werk bij een tuinaanleggersbedrijf. Hebben nu een MAN 26.310 met een 6m container chassis op. Kunnen er de 7,5ton kraan net opzetten met alle bakken en hulpstukken. Het fijne is dat je direct de grond, puin e.d. kunt opladen en afvoeren. Dit kan niet met een oprijwagen of een aanhangwagen achter een pick-up. Gooseneck dumptrailer is ook geen optie, je houd geen laadgewicht over en zeker niet als je hem op BE rijbewijs wil rijden.

Zou er echt nog eens goed over nadenken. Het is mooi ja een dikke truck met gooseneck maar je hebt toch liever wat meer centen in je zakken op het einde van de maand en efficienter werken :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 22:07 
Pro Trucker

Een containerwagen kan inderdaad best handig zijn. Maar mijn bedrijfje is nu nog te klein om zelf m'n afval te gaan verrijden, simpel omdat ik zelf geen tijd heb om op de vrachtwagen containers te verrijden.

Een chauffeur aannemen zie ik niet zitten, en heb een goeie containerboer die razendsnel voor me klaar staat.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]