Hallo,
Wat jullie beschrijven is inderdaad de clunk. Je hebt er waarschijnlijk ook last van bij hife drempels waardoor de hoek van de as en de bak veranderd?
Ik heb nu de nieuwe as er onder en de truck rijd fantastisch! Ik durf zelfs te zeggen dat het lijk alsof de pk die op de grond komen meer zijn! Idle weg laten rijden trekt nu over stoepranden die ik eerst als stop gebruikte

Maar het problerm zit hem juist in de verbinding tussen de slip yoke en de as. Dus eigenlijk shuift hij in het achterdif heen en weer. Nu is er bij mijn nieuwe iets aangepast waardoir ik het niet meer heb!
Zoek op youtube eens op Raptor en clunck dan is er een jongen met een pro gear die alles gefilmd heeft! Dan zie je en hoor je wat er gebeurt!
Dit schijnt inderdaad op 1,5 cabine f-150 te kunnen en de crewcabs. En zelf in mindere maten de oudere jaar gangen.
Maar ford heeft zo ver ik weet ( usa raptor sites) alleen een tsb geplaatst voor trucks na maart 2010 en volgens mij alleen raptor uitvoering?
Ik hoop dat ik zo wat vragen heb beantwoord? Zo niet laat het weten en post ik morgen aat meer info! Op de iphone is ff lastig lange stukken typen en terug lezen