chevy truckert schreef:
badankt voor jullie snelle reacties.
nee hij rookt wel als je wat gas geeft vooral zwarte rook eigelijk niet extreem veel carterontluchting zit ook niet aangesloten op de carburateur er zit alleen zoon klepje in met een kogeltje die in het gat van de carteronluchting zit normaal moet die ook aan de carburateur of het inlaatspruitstuk zitten die niet is aangesloten.
wij hebben zelf ook een compressiemeter maar ik weet niet hoe dat werkt ik dacht dat je die in het gat moest doen waar de bougie uitkomt maar ik weet dus niet of je die andere bougies dan moet laten zitten of dat ze er allemaal uit mogen en dan per cilinder meten iemand enig idee
carter ontluchting moet aan het luchfilter huis zitten

als je compresie gaat meten gewoon alle bougie doppen er af trekken en dan gewoon bij cil 1 beginnen met de bougie er uit te draaien . dan de compresie meter op het bougie gat drukken en iemand ff rond laten starten

wat je meter dan aan geeft ff op schrijven . dan de anderen 7 het zelfde doen wel telkens de vorige bougie terug zetten

als hij onder de( bij voorbeeld) 9 aan geeft dan kan je ook nog ff wat olie op de zuiger gieten (niet teveel) en kijken of hij bij een tweede comp test hoger uit komt

je hebt pb