28" onder een standaard truck

daar moet je van houden en is uiteraard persoonlijk maar ik vind het niks:? Je gaat dan richting de DONK look
24" vind ik persoonlijk echt de max onder een truck! Eigelijk al bijna te groot kwa verhoudingen maar kan nog net.
28inch velgen met banden zo dik als je vinger onder een truck die niet verlaagd is en of geen airride heeft vind ik geen porum.
Heb in NL al eens trucks met 26" gezien en dat vond ik al te groot en als je dan de zijkant van de banden bekeek waren ze helemaal ingesleten door het aanlopen in de spatbord randen en binnenschermen (tijdens sturen). Hoop dat je daar ook rekening mee gehouden hebt? Gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen smaak van styling en vind het daarom ook super dat je gewoon 28 inchers onder je ram zet.. Ben benieuwd naar het resultaat dus vergeet straks niet wat fotos te plaatsen als de 28"s onder je Ram zitten.
Chevrolet sportruck met 28" maar verbouwd als sportruck met airride en de hele mikmak.

Onder zo'n dikke lowered verbouwde sportruck oke maar bedenk deze wielen eens onder dezelfde truck als deze niet verlaagd is en op zijn standaard suspension staat
Misschien nog 4x4 ook dus nog hoger? Dan krijg je deze look

DONK