Goeienavond allemaal
Moet ik toch even vertellen...
Ik rijd vanochtend om 6uur weg van huis... na 200meter begint de Ford in te houden

.... Gastank leeg! Ik dus op "lean mixture" met 1500toeren naar het zelftankstation even buiten Anna Paulowna. Echt op de laatste dampen ben ik bij de tank aangekomen.. "Pffff" zucht ik van verlichting.. Tot mijn grote ontsteltenis doet de gaspomp het weeres niet

. Omdat de tank SCHOONLEEG was, slurpte er gas uit de slang de tank in.. Ik dacht `wat nu`?? Ik heb het er op gegokt en op het beetje wat in de tank gekomen was ,ben ik net aan op ons bedrijf aangekomen. Mijn vrouw kwam ik net tegen op weg naar haar werk, dus die gebeld en met haar auto naar Haarlem. Onderweg bedacht ik een oplossing..

Bij sloperij Rutte ,waar ik al 32 kom ,voor 35 euro een kleine gastank gekocht met 30% vulling, die mee naar Noord genomen en in een omgekeerd pallet vastgesjord achter de 100liter tank gezet. De koperen leiding bleek niet te passen ,dus maar een verloop gedraaid, alles aangesloten, en naar de gaspomp die het nu wel deed, getankt en de boel gauw weer omgezet. Als de wouterij me had aangehouden, had ik de primeur in wegmisbruikers gehad