paulhout schreef:
Ik heb een f250 voor je te koop op c, geen tacho, geen begrenzer, is model '99 anderhalf cabine 240dkm, korte bak. 4x4 on the fly,
lariat met captain's chairs. groenblauw van kleur. 3500kg trekhaak, luchtvering op achteras.
en m'n 2008 f250, word nu gekentekend op c, is een benzine, volgens de rdw keurmeester, is er geen tacho en geen begrenzer nodig voor de kenteken-keuring..... omdat het benzine is.... maar ik heb er zelf m'n twijfels bij.
Bedankt voor het aanbod maar ik ga voorlopig nog ff afwachten denk ik en er ééne zoeken met Belgische papieren.
Ik heb vandaag met die f350 gereden maar viel een beetje tegen.
Een dually is toch te breed voor onze Belgisch wegen.
Hij maakt binnen ook wel veel lawaai vind ik .Ik had dit nog ergens gehoord dat de ford powerstroke binnen in de cabine meer lawaai maakt dan de duramax.
Ik ga van de week eens naar een duramax zien en dan kunnen we direct vergelijken.
Ik moet wel zeggen die diesel moet kwa optrekken zeker niet onderdoen voor een benzine.
Maar voor de rest was deze ford ook niet zo goed .Onderwegen bij de testrit stilgevallen (problemen met het alarm)Kapotte voorraam,bestuurderszetel kapot,central vergrendeling werkte niet goed en de keuingskaart stond goed vol met opmerkingen .
Hij had wel maar 140000km en dat is wel weinig voor zo'n blok.
mvg Guy