vosje schreef:
het is niet mijn ding maar hier een paar foto's hoe het er uit ziet op een pickup

Dit is nou eigenlijk juist wat ik wou zien, zoals ik al zei ken ik niets van Photoshop .(had ook gewoon wat foto's kunnen vragen ipv een poll op te starten,maar zo kom je natuurlijk altijd meer te weten en kan iedereen zijn mening zeggen)
Op zich vind ik het wel mooi op een "kleine" sportwagen maar inderdaad op een truck komt het niet tot zijn recht.De technische kant zie ik zo direct geen probleem , heb zelf de test gedaan bij die mustang(die toch ook zware deuren heeft) en de constructie is toch heel stabiel met de deur open (zitten gasdrukveren op).
Inderdaad hoogte(véél zo te zien ) heb je nodig maar in een parkeergarage krijgen ze mij toch niet meer in (heb dit eens één keer gedaan en kon er bijna niet meer uit,is mijn truck nu zo groot of zijn die andere auto's allemaal zo klein

??).
Voor diegene die toch interesse moesten hebben,bijna iedereen zo te zien

, een setje zou op +-1200€ komen(zelf nog te monteren en je moet inderdaad de elektrische bedrading naar de deur verlengen).
@ Sammy,

inderdaad kan nog wat kosten gebruiken, maar op mijn verlanglijstje is nog zeker niet alles doorstreept

als ik nu geen LPG had,had er misschien al wel een supercharger opgestaan,wil niet zeggen dat dit nooit zal gebeuren

EBC brakes,BBK Trottlebody.