DodgeRammer09 schreef:
Solid schreef:
Een soort van tuningapparaat dus zoals een powercommander voor de moto

Het is inderdaad een tunings apparaat. Alleen met wat meer mogelijkheden voor de end-user. Dus je kan de snelheids begrenzer er af halen. Je kan je motor "dataloggen" waarna je de injector slope kan aanpassen op de omstandigheden die voor jou motor ideaal zijn. Daarbij kan je via tunes van diabo de auto meer pk's geven. tot ong 20 pk op de wielen. Ook is het een handig apparaat om te kijken of je motor nog ideaal loopt nadat je mods hebt toegepast denk aan andere uitlaat, lucht intake dat soort dingen. Dan heb je nog verschillene bedrijven die custom tunes maken. Dan moet je dus een stuk of 3 keer een data log rijden en dat naar de tuner opsturen die er dan tegen vergoeding een op maat gemaakte tune maakt voor jou motor.
Je kan er een hele berg mee dit is pas het topje

[/quote]
Euh...

Als gij da kunt moogde da bij de mijne doen
Kheb er geen ballen verstand van

[/quote]
Het "probleem" is dat de predator zich vast maakt aan je truck. Dus je moet een hele nieuwe of een geunlockte predator hebben wil je dat kunnen doen. Het is heel simpel. De "canned "( de tunes die er op staan van de fabrikant) zijn makkelijk te instaleren. Ik weet alleen niet hoe het zich verhoud met gas. Mijn auto doet het goed. Alleen hoor ik een luide klap bij het schakelen op 5500 rpm

maar dat doet hij ook op de tuning zoals hij bij de gas instalateur vandaan kwam. Dus daar moet hij nog een keer langs. De srt-8 hemi van me vader had dat hij meer gas vroeg op de performance tune waardoor het gas afsloe en overschakelende naar benzine ;0 hij heeft binnenkort een afspraak bij de gas inbouwer. Ik zal je dan op de hoogte houden hoe en wat

mocht je prijzen willen weten moet je even t-Bob aanschieten die kon het voor een goede prijs de predator regelen.
Voor de rest ben ik uiteraard niet te beroerd om te helpen. Ik weet hoe het data loggen moet( kan dus makkelijk aanwijzingen geven). Ik weet alleen nog niet een goede cutom tuner voor de hemi maar daar werk ik nog aan
Dit geld natuurlijk ook voor jou T-Bob mocht je over een tijd wat meer eruit proberen te halen