Martin, er is toch iets meer veranderd geweest dan een nokkenas (misschien heb je m'n PM niet gezien).
Hier de lijst :
JMB Air Intake
Ported Throttle body
Standars sparkplugs (Bosch Platinum +2) (nieuwe set bij rebuild)
Upgraded Venom sparkplug wires + coil (35000 miles oud)
Racing Intake & Exhaust valves (rebuild)
Upgrades springs & pushrods (rebuild)
Slow bleed lifters (old viper engine lifters) (rebuild)
JMB custom cam : (rebuild)
ADV DUR . int 277 / exh 285
DUR @ .050 : int 229 / exh 235
valve lift : int .587 / exh .584
Lobe sep : 114.0
Clevite crank and rod bearings. (rebuild)
5 in 1 Equal leng headers 1 3/4" (rebuild)
No Cats (deleted) (rebuild)
Als hij rijde, boven de 1500RPM reed ie prima op de standard map en 91 SCT map.
Ik heb een tuner, maar geen software, dus ik kan de mappen niet bekijken. Torrie stuurde mij mappen na elke dyno run (die ik voor hem logde).
Heb net mail gestuurd naar Justin van JMB voor die Camcard :
Is dit niet wat je zoekt ?
ADV DUR . int 277 / exh 285
DUR @ .050 : int 229 / exh 235
valve lift : int .587 / exh .584
Lobe sep : 114.0
Wat ik gewoon niet begrijp is waarom enkel bougie n°10 zo zwart was, als alle andere er goed uit zagen. Op stationair ruikt ie ook serieus naar benzine in de uitlaat.
Mocht je gaan beslissen om toch je cam uit te klokken, ik heb daar alle spullen voor liggen, mag je gratis gebruiken.
Mocht er een probleem zijn met een injector dan zou de ecu toch een foutcode moeten geven?